Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:13:23 GMT

نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۱۱۳

نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی

هفته نامه امیر در شماره ۷۳ به قلم « معصومه شیرمحمدی» به رشد آمار بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان مرکزی پرداخته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: رشد بی‌سابقه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی نشانگر رشد اشتغال در استان است.

«محمدتقی آبایی» افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۷۸ نفر به بیمه شدگان ماده ۱۴۸ اضافه شـده اسـت که  این آمار بی‌سابقه بر مبنای ایجاد اشتغال در استان شـکل گرفته و علاوه بر اینکه نشـانگر افزایش آمار اشتغال در استان است نشان مـی‌دهد که این افـراد از امنیت شغلی نیز برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مجموع بیمه شدگان ماده ۱۴۸ قانون کار تحت پوشش تامین اجتماعی در استان ۲۰۶ هزار و ۳۶۱ رسیده است که بیشترین تعداد این بیمه‌شدگان در شهرسـتان اراک با ۸۴ هزار و ۷ ۳ ۸ نفر و کمترین تعداد در شهرستان کمیجان با ۵ ۱ هزار و ۵۸ نفر بوده است. 

امضای موافقت نامه تولید کک اسفنجی توسط پالایشگاه شازند، طرح بازآفرینی پایدار شهری نیازمند هماهنگی و نگاه جامع است و رقابت مهندسان ورزشکار در جام دهه فجر از دیگر عناوین خبری هفته‌نامه امیر استان مرکزی است.

هفته نامه امیر استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «ابوالفضل نیک عهد» در گستره استان مرکزی منتشر می‌شود.

هفته‌نامه اراک در شماه ۷۰ خود به افزایش تولید زالو در استان مرکزی پرداخته است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از رشد ۷۶ درصدی تولید زالوی طبی در استان خبر داد.

«حسن اکبری» گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه زالوی طبی تولید شد که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۶ درصد بیشتر است.

وی افزود: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۸۰ هزار قطعه زالوی طبی تولید شد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی همچنین از رهاسازی ۱۶میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا در واحدهای پرورشی استان در این مدت خبر داد و گفت: این تعداد در مقایسه با سال قبل که ۱۰ میلیون قطعه بود ۶۰ درصد افزایش دارد.

استقبال از جشنواره فیلم فجر در اراک، بهینه سازی ۲۶ کیلومتر از شبکه برق خنداب و آغاز ساخت مجتمع گردشگری تفریحی میرزا حسن آشتیانی از دیگر عناوین خبری هفته نامه اراک است.

این هفته‌نامه با صاحب امتیازی و «سمیه بصیرت» در گستره استان مرکزی منتشر می‌شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل‌نامه است.

برچسب‌ها استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی استان مرکزی استان مرکزی بیمه شدگان هفته نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

میرهاشم موسوی اظهار داشت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تامین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بستر‌های شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روز‌های اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی