Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحب گل صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در افزون ‌بر ۲۰۰ شعبه اخذ رای شهر خاش، بخش‌های مرکزی، نوک آباد و ایرندگان، میرجاوه، کورین و نصرت آباد زاهدان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: هیات‌های اجرایی، نظارت بر انتخابات شورای نگهبان، بازرسان، عوامل امنیتی و انتظامی و کاربران رایانه در کنار هم به برگزاری سالم و باشکوه انتخابات می‌اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خاش گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خاش فراهم شده و افراد دخیل در انتخابات آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۳۳ درصد از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سابقه داوطلبی داشته‌اند گفت: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات این دوره از مجلس در مقایسه با انتخابات دوره قبل از رشد ۸۷ درصدی برخوردار بوده است.
صالحی اظهار داشت: در مدت یک هفته از مهلت قانونی نام‌نویسی از داوطلبان ۴۳ نفر برای حضور در عرصه رقابتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد نام‌نویسی کردند.
وی افزود: ۹۱ درصد از داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مرد و تنها ۹ درصد زن بودند.
رییس ستاد انتخابات خاش ادامه داد: سه نفر از بین داوطلبان دارای مدرک دکترا، ۲ نفر نماینده ادوار و فعلی، ۳۴ نفر فوق لیسانس، ۱۸ نفر فرهنگی، ۴ استاد دانشگاه و ۱۲ نفر کارمند بودند.
رییس ستاد انتخابات خاش بیان کرد: اقشار مختلف مردم خاش نیز از مدتها قبل آماده حضور گرم، پرشور و حماسی در انتخابات بوده و امسال نیز حماسه‌ای بزرگ و ماندگار را خلق می‌کنند.
وی اظهار داشت: افراد توانمند، دلسوز و نخبگان جامعه خاش از مدتها قبل با رایزنی‌های مختلف برای حضور در این عرصه مهم اعلام آمادگی کرده‌اند.
به گزارش ایرنا حوزه انتخابیه خاش شامل شهر خاش، بخش‌های مرکزی، نوک آباد و ایرندگان، میرجاوه، کورین و نصرت آباد زاهدان دارای یک نماینده است.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استاد دانشگاه انتخابات رایانه سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد