Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون ۹۲ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند.

دکتر "عباس تقی‌زاده" در گفت‌وگو با ایسنا، از آخرین آمار انصرافی‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن به میان آورد و گفت: تا این لحظه انصراف ۹۲ نفر از داوطلبین در سامانه ثبت شده است و تا پایان وقت امشب (پنجشنبه اول سافندماه) زمان برای انصراف نامزدها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تفکیک آمار براساس حوزه‌های انتخابیه پرداخت و اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بافت، ارزوئیه و رابر ۳ نفر، جیرفت و عنبرآباد ۵ نفر، رفسنجان و انار ۱۳ نفر (۲ نفر آنها خانم)، زرند و کوهبنان ۷ نفر، سیرجان ۱۷ نفر (۱۴ نفر آنها خانم)، شهربابک ۱۵ نفر (۱ نفر زن)، کرمان و راور ۲۰ نفر(۵ خانم)، کهنوج، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار جنوب ۴ نفر انصراف داده‌اند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی استان کرمان با تاکید برآنکه قانون هیچ تفاوتی بین فضای مجازی و واقعی در تخلف انتخاباتی قائل نیست، ادامه داد: از صبح امروز در سطح استان کرمان اگر تخلفاتی توسط کاندیداها صورت گرفته توسط هیات‌های اجرایی در حال جمع‌آوری است، ضمن آنکه تبلیغات در فضای مجازی نیز از صبح امروز ممنوع شده و هم اکنون فضای مجازی توسط پلیس فتا، کارگروه رصد در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و عوامل اجرایی و نظارتی رصد می شود.

تقی زاده در خصوص آمادگی استان در رابطه با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استاندار کرمان صبح امروز از چند شعب اخذ رای در سطح شهر کرمان بازدید کردند ضمن آنکه روز گذشته نیز میز جلسه توجیهی با همه عوامل شعب در سطح استان برگزار شد و همه عوامل شعب از امروز در محل شعبه اخذ رای مستقر شده و در حال آماده کردن حوزه انتخابیه برای پذیرش آرای مردم هستند و خوشبختانه همه شعب آمادگی لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند