Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان   با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فضای کلی انتخابات هم‌اینک با زمان اول انقلاب بسیار متقاوت شده و با فضای ارزشی و انقلابی اول انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  تاکید کرد: برخی با توجه به وجود منافع مالی در عرصه نمایندگی مجلس حاضر و به رقابت می‌پردازند و برخی با هدف خدمت می‌آیند، برخی در زمان تبلیغات انتخابات میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنند، این افراد به دنبال سود چند برابری در زمان حضور در مجلس هستند و این موضوع یکی از آسیب‌های عرصه انتخابات در زمان فعلی است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم، افرادی که به دنبال معیار‌های افراد اصلح هستند، می‌توانند به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب و شاخص‌های اعلام شده ایشان مراجعه کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت:مردم انقلاب را دوست دارند و پیرو، ولی فقیه هستند و بر این اساس است که شاهد حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف ملی و سیاسی بعد از پیروزی انقلاب هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم همیشه استقلال، عزت، امنیت و سرافرازی کشور را در صحنه‌های مختلف شاهد باشیم باید در تمام عرصه‌ها حضوری پر رنگ از خود نشان دهیم.

او  با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌هایی که نقش اساسی در پیشرفت نظام، حفظ و پایداری انقلاب دارد و مردم باید حضور پرشوری در آن داشته باشند انتخابات است، افزود: در انتخابات باید به کسی رای داده شود که صلاحیت داشته باشد و منافع مردم، کشور و جامعه را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نگاه قومی، قبیله‌ای، حزبی و سیاسی را باید در انتخاب افراد کنار بگذاریم و به کسی رای دهیم که با قصد خدمت به مردم و کشور پای کار آمده باشد.

انتهای پیام.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی