Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست اوپک روزهای پنجم و ششم مارس در سطح وزرا برگزار می‌شود تا تصمیم جدیدی را با توجه به تأثیر ویروس کرونا در بازار جهانی نفت اتخاذ کنند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از تاس، وزرای کشورهای عضو اوپک قرار است در روزهای پنجم و ششم مارس نشستی را برای تعیین وضعیت عرضه نفت در بازارهای جهانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست تصمیم‌گیری خواهد شد که آیا عرضه نفت با شرایط فعلی ادامه یابد یا کاهش بیشتری داده شود. تأثیر ویروس کرونا بر میزان تقاضای جهانی نفت که پیش از این توسط نهادهای بین‌المللی اعلام شده است تولیدکنندگان نفت اوپک پلاس را وادار کرده تا سیاست‌های نفتی خود را بازنگری کنند. 

برای وزرای اوپک دعوت‌نامه‌ای برای حضور در پنجم و ششم مارس 2020 ارسال شده تا برای اتخاذ تصمیمات جدید حاضر شوند. 

دو منبع اعلام کرده که دعوت‌نامه برای حضور در نشست پنجم و ششم مارس را دریافت کرده‌اند.

منبع سوم هم گفته است که این تاریخ تغییر نخواهد یافت و قرار است نشست طبق برنامه انجام شود.

نشست وزرای اوپک با حضور کشورهای غیراوپک نیز در کمیته فنی پیگیری خواهد شد. ضمن اینکه کارشناسان ارزیابی از بازار نفت خواهند داشت. گزارش آنها قرار است در کمیته اوپک پلاس بررسی شود. 

وزرای اوپک پلاس تصمیم نهایی خود را برمبنای پیشنهادات این کمیته اعلام خواهند کرد.

به گزارش فارس، پیش از این اوپک پلاس در قالب طرح کاهش تولید نفت، عرضه تولید را 1.7 میلیون بشکه در روز کاهش داد و با توجه به تأثیر ویروس کرونا در کاهش تقاضای نفت، منابع آگاه و کارشناسان پیشتر پیش‌بینی کرده بودند که اوپک پلاس درصدد کاهش 500 هزار بشکه نفت دیگر است که در این صورت کل کاهش تولید نفت به 2.2 میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اوپک اقتصاد نفت بازار اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم

تیاگو سیلوای ۳۹ساله آخرین سال قراردادش با چلسی را می‌گذراند و هنوز نمی‌داند فصل آینده چه خواهد کرد. قرارداد این برزیلی ۳۹ساله با چلسی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپورت ۲۴، تیاگو سیلوا در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگی‌اش از فوتبال گفت:‌ در روزهای آینده از تصمیم من باخبر خواهید شد. الان نمی‌خواهم چیزی بگویم. از نتیجه بازی با منچسترسیتی و شکست تیم ناراحتم اما دیر یا زود خبرش منتشر می‌شود. قبلا تصمیمم را گرفته‌ام اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام آن نیست.

تیاگو سیلوا چهارمین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند. او از سال ۲۰۲۰ که از پاری‌سن‌ژرمن به چلسی پیوست، توانسته است در قلب خط دفاعی این تیم لندنی به‌خوبی انجام وظیفه کند. این مدافع ۳۹ ساله یکی از بازیکنان کلیدی پوچتینو در این فصل بوده و با وجود ۳۹ سال سن از شرایط خوبی برخوردار است.

مدافع برزیلی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چهار سال خوب را در اینجا سپری کردم. این طور نیست که به خودم اعتقادی نداشته باشم اما یافتن بازیکنانی که در ۳۹ سالگی در سطح بالایی در لیگ برتر بازی می‌کند راحت نیست. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. با این حال در نیمه‌نهایی جام حذفی آماده بازی در وقت اضافه هم بودم! هر چند فکر می‌کنم می‌توانم چند سال دیگر از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم.

تیاگو سیلوا سال ۲۰۲۰ بعد از سال‌ها حضور در پاری‌سن‌ژرمن از این تیم جدا و راهی لیگ برتر انگلیس شد. سیلوا در لیگ جزیره پیراهن چلسی را پوشید و طولی نکشید که بازوبند کاپیتانی تیم به او رسید و به بازیکنی کلیدی در جمع آبی‌های لندن تبدیل شد. تیم‌های عربستانی به دنبال جذب او در تابستان‌اند.

قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری‌سن‌ژرمن، میلان، پورتو، یوونتود و فلومیننزه برزیل بازی می‌کرد. او قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا نیز شده است.

کد خبر 846372 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار