Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از سقوط چند بهمن جزئی در محور کرج ـ چالوس خبر داد و گفت: این ریزش‌ها در کمترین زمان ممکن پاکسازی شده است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محور کرج - چالوس بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریزش سنگ در محور کرج ـ چالوس سبب مرگ دلخراش ‌دختر 18 ساله شد

ریزش بهمن سبب مفقودشدن یک طبیعت‌گرد در ارتفاعات اطراف روستای واریان کرج شدریزش بهمن سبب مفقودشدن یک طبیعت‌گرد در ارتفاعات اطراف روستای واریان کرج شد

وی افزود: از صبح امروز چند فقره بهمن در این محور سقوط کرده که جزیی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل جاده ای استان البرز بابیان اینکه ریزش بهمن هیچ آسیبی به خودروها وارد نکرده است،بیان کرد: این بهمن ها در کمترین زمان ممکن توسط عوامل راهداری پاکسازی شده است و مشکلی در تردد حتی در راههای روستایی نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان

عادل مصدقی با اشاره به بازگشایی محور جنگل گلستان –سه راهی دشت بدنبال تلاش راهداران استان‌های گلستان و خراسان شمالی، گفت: هم اینک تردد در این محور بصورت عادی، اما با احتیاط برقرار است و راهداران هم کماکان مشغول جمع آوری سنگ و پاکسازی برخی مناطق محور هستند.

به گفته وی، از عصر دوشنبه شاهد ریزش باران در استان بویژه در محور‌های کوهستانی هستیم و گشت‌های راهداری هم در حال گشت زنی و رصد محور‌ها هستند.

مصدقی با بیان اینکه بحران خاصی در محور‌های استان رخ نداده، تصریح کرد: کاربران جاده‌ای حتی الامکان از تردد‌های غیرضروری بویژه در کوهستان‌ها و ارتفاعات بویژه در شب خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته در استان تداوم دارد و محور‌های استان به دلیل ریزش باران و احتمال برف در محور‌های کوهستانی لغزنده است، گفت: مسافران در صورت ضرورت تردد از محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و سوخت و اغذیه کافی به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه کنند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی است تا با ارائه آخرین اطلاعات جوی و جاده‌ها برای سفری امن و آرام مسافران همکاری لازم را خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • ثبت بیش از هشت و نیم میلیون تردد در محور‌های کرمانشاه
  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • ریزش سنگ در محور چالوس/ هیچ خسارت مالی و جانی نداشت
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محور‌های استان کرمانشاه
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان
  • تلاش برای رفع مسدودی جاده ماهور برنجی دزفول