Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای شهرداری لندن اعلام کرد این شهر می‌تواند بازی‌های المپیک 2020 را برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، شوان بایلی کاندیدای شهرداری لندن اعلام کرد در صورتی که قرار باشد بازی‌های المپیک توکیو به شهر دیگری منتقل شود، لندن این آمادگی را دارد تا بازی‌ها را برگزار کند.

شیوع ویروس کرونا باعث کشته شدن 2 هزار نفر در چشین و بیش از 74 هزار نفر در جهان به آن مبتلا شده‌اند که همین موضوع تغییراتی را در رویدادهای مختلف در آسیا به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک توکیو یک کارگروهی را برای همکاری با سازمان‌های بهداشتی جهانی و پاسخگویی به این مشکلات تشکیل داده در حالی که کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده به گفته سازمان بهداشت جهانی هیچ موردی برای لغو یا تعویق بازی‌ها وجود ندارد.

در ژاپن صدها نفر به این ویروس آلوده شده‌اند که کشته شدن 2 مورد در یوکوهاما تاکید شده است به همین دلیل این نگرانی وجود دارد که ممکن است این رویداد جهانی بزرگ برگزار نشود.

لندن که میزبانی بازی‌های المپیک 2012 را برعهده داشت حالا اعلام کرد در صورتی که لازم باشد می‌تواند بازی‌های 2020 را هم برگزار کند.

بایلی در این خصوص در توییتر خود نوشت: ما زیرساخت‌ها و تجربه این بازی‌ها را داریم. به خاطر شیوع ویروس کرونا، ممکن است دنیا به عمل ما نیاز داشته باشد. لندن می‌تواند در المپیک 2020 میزبان باشد.

اظهارات وی باعث شده تا رسانه‌های ژاپنی آن را بازنشر کنند.

کاربران مختلف نیز به این صحبت‌های نامزد شهرداری لندن واکنش نشان داده‌اند. یکی از کاربران در این خصوص پاسخ داده است: چطور جرات می‌کنی؟ ژاپن را از المپیک محروم نکنید. یکی دیگر از کاربران هم نوشته لندن می‌تواند گزینه خوبی برای پشتیبانی باشد.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو هنوز به این صحبت‌ها واکنشی نشان نداده و آنها به دنبال پیدا کردن راه‌های ضروری برای مقابله با مشکل هستند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لندن المپیک سازمان بهداشت جهانی شهرداری بازی های المپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات به مصاف همدیگر رفته‌اند. آرسنالی‌ها با شکست ۲-۰ مقابل استون ویلا در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند و تنها کاری که باید انجام دهند این است که همه بازی‌هایشان تا پایان فصل را ببرند و امیدوار باشند منچستر سیتی امتیاز از دست دهد.

در سمت دیگر چلسی در حال رقابت برای سهمیه لیگ کنفرانس و یا لیگ اروپاست و کار سختی برای رسیدن به این هدف دارد. آنها در بازی امشب با آرسنال از شانس بسیار کمی دارا هستند چراکه کول پالمر و مالو گوستو به دلیل بیماری و مصدومیت بازی امشب را از دست داده‌اند.

با این حال شرایط برای چلسی می‌توانست بدتر هم شود. در دقیقه ۹ در میانه میدان جکسون برای مهار توپ به سمت تاکه‌هیرو تومیاسو رفت و در همین حین پایش را بر روی مچ پای ستاره آرسنال قرار داد.


بازیکنان میزبان بلافاصله به سمت داور رفتند و از او خواستند جکسون را به دلیل خطای خطرناکش اخراج کند اما سایمون هوپر تصمیمی برای نشان دادن کارت قرمزش نداشت و ترجیح داد صحنه را ادامه دهد.

نکته قابل توجه این است که داور همچنین در مورد صحنه خطای جکسون گفت‌وگوی کوتاهی هم با VAR داشت اما تغییری در تصمیم اولیه ایجاد نشد و جکسون حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم