Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مصطفی دالوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمامی محورهای ارتباطی لرستان باز و تردد برقرار است اما رانندگان با داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی باید مقررات را رعایت کنند.

وی گفت: گشت های ویژه پلیس راه در تمامی محورها روز جمعه دوم اسفند ماه مستقر بوده و با همکاری راهداری و نیروی انتظامی لرستان انتقال صندوق های سیار صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دالوند اضافه کرد: نظارت پلیس راه در روز سرنوشت ساز انتخابات برقرار خواهد بود و باتوجه به بارش برف و باران امیدواریم هیچکدام از محورهای ارتباطی مسدود نشود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا بارش برف بارش باران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا بارش برف بارش باران لرستان پلیس راهور ناجا بارش برف بارش باران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کاهش یک درصدی تردد در محورهای استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه خروجی و ورودی به شهرهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: محور اصفهان – تهران، اصفهان – یزد، اصفهان – شیراز و اصفهان محورهای غرب و جنوب غربی بیشترین تردد را داردو

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت تصادفات در استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حوزه تصادفات منجر به فوت شاهد افزایش تعداد تصادفات و فوتی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علت بیش از ۶۵ درصد از تصادفات منجر به فوت خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، ابراز کرد: باید توجه داشت که عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان جلو و عقب این تلفات را تشدید کرده است.

سرهنگ مولوی همچنین به کاهش ۷ درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تصادفات خسارتی در محورهای استان اصفهان نیز ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی تصریح کرد: از این رو مسافران و رانندگان باید به قوانین رانندگی توجه ویژه داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند و از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حال حاضر جو در اکثر محورها ابری است و بارشی گزارش نشده است.

کد خبر 6063619

دیگر خبرها

  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفر‌های نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محور‌ها
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • تردد بیش از شش میلیون خودرو در محورهای ارتباطی آذربایجان‌ غربی
  • تردد ۴ میلیون و ۱۱۸ هزار خودرو در محورهای لرستان