Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:54:33 GMT

همه با هر سلیقه‌ای که دارند در انتخابات شرکت کنند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۳۸۰

همه با هر سلیقه‌ای که دارند در انتخابات شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از عموم ملت ایران اسلامی به حضور پر شور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این فضا، به همدلی و انسجام ملی نیاز داریم. امیدواریم که بطلان تخلیات خامی که دشمنان در انصراف ملت از انقلاب داشته اند، بار دیگر ثابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاء الله همه ما در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی افزود:اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نیز مثل همه مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و افتخار این را خواهیم داشت که در تجلی این وحدت و انسجام ملی، سهم و نقش کوچکی داشته باشیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی خاطر نشان کرد: انتخابات دوم اسفند ماه یک جریان مهم برای مردم سالاری دینی است. تجلی رکن جمهوریت نظام در انتخابات است و ما امیدواریم که همه با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات شرکت کنند و اهتمام خود را به نظام جمهوری اسلامی و بحث اهمیت سرنوشتی که در دست خود مردم است، نشان بدهند. البته ممکن است در جریان انتخابات، کسانی انتقاداتی داشته باشند. این یک مسئله است؛ ولی اصل شرکت در انتخابات و نشان دادن وحدت ملی مساله مهمتری است که ان شا الله باید رعایت کنیم.

کد خبر 4857787 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 مردم سالاری دینی آیت الله آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخابات 98 انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی شورای نگهبان چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی مقام معظم رهبری انتخابات شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات