Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در اختتامیه ی دومین دوره ملی دانش افزایی مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش گفت : فرهنگ مشاوره از آسیب های اجتماعی و از هم گسیختگی خانواده ها پیشگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در اختتامیه دومین دوره ی ملی دانش افزایی مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش ضمن قدردانی از برگزاری این دوره به میزبانی گیلان اظهار داشت : به یمن فعالیت های خوب مراکز مشاوره خانواده و روانشناسی زیر نظر وزارت ورزش فرهنگ مشاوره در کشور گسترش یافته است و زحمات شما عزیزان متخصص به بار نشسته است و می تواند اشتغالزایی بیشتری را برای جوانان در پی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرهنگ مشاوره می تواند در جامعه بسیار تاثیر گذار باشد ،گفت :فرهنگ مشاوره می تواند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشکلات خانوادگی را بگیرد.

بخشی افزود : بر طبق شواهد انصراف از طلاق با تاثیر مشاوره وجود داشته است.

وی گفت : بسیاری از خانواده ها به دنبال مامن و گوش شنوایی برای بیان مشکلات خود هستند و مشاوره تاثیر گذاری زیادی برای آنان دارد.

بخشی به فعالیت های وزارت ورزش و دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی این وزارت  اشاره کرد ، عنوان کرد : توسعه ی مراکز مشاوره به صورت برنامه ریزی و مدون پیش می رود و امیدواریم که روزی برسد که تعداد مراکز مشاوره افزایش یابد و البته کیفیت آنها نیز ارتقا یابد .

وی در پایان گفت : خانواده ها این مامن را خواهند داشت که با بهره گیری از مراکز مشاوره در جهت رفع مشکلات خود تلاش کنند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مریم بخشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی مراکز مشاوره فرهنگ مشاوره خانواده ها وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه شخصی خود اعلام کرد: ‏با پیگیری وزارت علوم، موضوع تفکیک تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از ارتقای مرتبه آن‌ها توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شد.‌ از این پس برای تبدیل وضع نیاز به احراز صلاحیت عمومی و کسب بخشی از امتیازات ارتقا خواهد بود. این مصوبه یکی از مشکلات فرایند استخدامی اساتید را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم