Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «ابراهیم مایک بایکورا» که به تازگی به ریاست پلیس شهر پترسون در ایالت نیوجرسی آمریکا منصوب شده، یک آمریکایی ترک تبار و اولین رئیس پلیس مسلمان در نیوجرسی است.

اخبار بین الملل- وی در مراسم ادای سوگند به جای انجیل از قرآن استفاده کرد.

این افسر ۶۰ ساله پلیس پس از این مراسم رسمی توسط امام جماعت شهر مورد تفقد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آندره سایق» شهردار شهر پترسون خاطر نشان کرد که این افسر اولین رئیس پلیس ترک تبار تاریخ آمریکا است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا رئیس پلیس قرآن آمریکا سوگند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع

بمب افکن B-۵۲، که به طور رسمی به عنوان بوئینگ «B-۵۲ Stratofortress» شناخته می‌شود، اخیرا توسط برخی از تماشاگران خوش‌شانس دیده شده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، چرا خوش‌شانس؟ زیرا این پرواز این بمب‌افکن در روز بر فراز مناطق شهری به قدری نادر است که باید خوش‌شانس بود تا بتوان آن را از نزدیک دید. اما باید یادآور شد که همان‌طور که از اسم این بوئینگ پیدا است، آن یک بمب‌افکن است و در نتیجه بمب می‌اندازد و در عمل هواپیمای ویران‌گری است که دیدن آن هنگام انجام عملیات چندان خوش‌آیند نخواهد بود.

ویدئو پرواز این بمب‌افکن که برای اولین بار در اینستاگرام بارگزاری شد، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده‌است و توجه مخاطبن زیادی را به خود جلب کرده‌است. بنابر گفته تماشاگران، کلمه بزرگ برای این بمب‌افکن کافی نیست و باید آن را عظیم توصیف کرد و صدای آن که در آسمان پرواز می‌کند بسیار گوش‌خراش است.

گفتنی است که بمب افکن B-۵۲ در دوران جنگ سرد، به عنوان نمادی برای قدرت و بازدارندگی ساخته شد؛ این بمب‌افکن برای مدت زیادی در نیروی نظامی ایالات متحده آمریکا جا خوش کرده‌است. اولین بار در دهه ۱۹۵۰ توسط بوئینگ تولید شد و باور کنید یا نه، هنوز هم در خدمت است.

این غول پرنده آزمون زمان را پس داده و همچنان در آسمان‌ها پرواز می‌کند؛ همانطور که به نظر می‌رسد، افکن B-۵۲ بزرگ‌تر از هواپیما‌های معمولی است. این جانور تاریخچه‌ای طولانی در جنگ و بقا دارد و به همین دلیل است که وقتی ویدیویی از پرواز بمب افکن B-۵۲ در اینستاگرام منتشر شد، به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی و نقش آن در بهبود ترافیک شهری
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌
  • ببینید | اولین‌بار ایران کی به فکر موشک افتاد؟