Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:34:08 GMT

شباهت‌های تراکتور الهامی با تیم تونی اولیویرا(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۹۰۰

تراکتور در فصل جاری لیگ برتر شباهت های زیادی با تیم 6 سال پیش خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد مس کرمان را شکست دهد و به جمع 4 تیم برتر این رقابت ها برسد. اتفاقی که بعد از چند سال برای سرخپوشان تبریزی رخ داده و حالا هواداران این تیم را به قهرمانی امیدوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که تراکتور در لیگ برتر هم بار دیگر اوج گرفته و یکی ازشانس های قهرمانی محسوب می شود. مدعی بودن در هردوجام برای کسب عنوان قهرمانی اتفاقی است که هواداران تراکتور چند سالی است آن را تجربه نکرده اند. به همین خاطر تیم کنونی با هدایت ساکت الهامی شباهت های زیادی با تیم 6 سال پیش تراکتور با هدایت تونی اولیویرا دارد.

 

 

 

در لیگ 92-93 تراکتور فصل را با مجید جلالی آغاز کرد. آنها در ابتدای فصل ستاره های بزرگ فوتبال ایران را به خدمت گرفتند تا تیم قدرتمندی شوند. ستاره هایی نظیر علی کریمی، جواد کاظمیان، مرتضی اسدی، کریم انصاری فرد، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، مهدی کیانی، سعید دقیقی و... آن سال در تراکتور عضویت داشتند و نتایج خوبی را به دست آوردند. در میانه راه مجید جلالی از جمع سرخپوشان جدا شد و جای خود را به تونی اولیویرا پرتغالی داد.همان تیم تا پایان فصل نتایج خوبی گرفت و علاوه بر اینکه در جام حذفی به عنوان قهرمانی رسید در لیگ برتر هم با بدشانسی نتوانست عنوان اولی را کسب کند.

 

 

حالا بعد از 6 سال تراکتور بار دیگر چنین شرایطی را تجربه می کند. آنها که فصل را با دنیزلی شروع کردند، در میانه راه ساکت الهامی به عنوان سرمربی شان انتخاب شده است. حضور ستاره هایی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، محمدرضا خانزاده، ساسان انصاری و... باعث شده تا تراکتور یک تیم پرمهره هم باشد. از سوی دیگر سرخپوشان آذربایجان برای قهرمانی در هردو جام تلاش می کنند، اتفاقی که پرشورها را یاد تیم رویایی شان با تونی اولیویرا می اندازد.

 


نکته قابل توجه اینکه نسبت به تیم 6 سال پیش میلاد فخرالدینی تنها بازیکن مشترک است. فخرالدینی آن سال در تراکتور سرباز بود و بعد از چند سال بار دیگر پیراهن این تیم را برتن دارد. همچنین علیرضا پژمان نیز آن زمان دستیار تونی بود و حالا به عنوان مربی در کادرفنی الهامی فعالیت می کند.

 

تونی اولیویرا (سرمربی) تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی اولیویرا سرمربی تراکتور تونی اولیویرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم ذوب‌آهن پیش از دیدار با تراکتور در جام حذفی اظهار کرد: بعد از اینکه چند هفته‌ای در کسب نتیجه ناموفق بودیم در دیدار‌های اخیر توانسته‌ایم روند پیروزی را از سر بگیریم و به نتایج خوبی برسیم. از لحاظ روحی وضعیت تیم خوب است و من هم در شرایط قابل قبولی هستم، امیدوارم بتوانم به تیم خوب ذوب‌آهن کمک کنم. کسب سهمیه از طریق لیگ برتر با توجه به فاصله‌ای که ایجاد شده خیلی سخت است ولی می‌توانیم با همت دسته جمعی بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. قطعاً تا پایان فصل چه در لیگ و چه جام حذفی با تمام توان بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برتری پرگل ۴ بر یک در لیگ برتر به خاطره‌ها پیوسته و هیچ تأثیری در بازی جام حذفی با تراکتور ندارد. دیدار دیگری است که باید با حداکثر توان مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم. مسابقه بسیار بسیار سنگینی خواهیم داشت برابر حریفی که سرمایه اصلی‌اش هواداران پرشور آن هستند. قطعاً بازی سختی است و با برنامه جلو می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم. نتیجه‌ای که ان‌شاءالله توأم با پیروزی باشد. حضور هواداران خونگرم تراکتور به زیبایی بازی اضافه می کند و آنها که شهره به «پرشورها» هستند گرمای مسابقه و حرارت بازی را بالاتر می‌برند که قطعاً بینندگان هم از تماشای دیدار دو تیم لذت می‌برند.  

هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیمش سابقه قهرمانی را در جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا را دارد و این فصل هم فتح جام حذفی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را نصیب ذوب‌آهن کند، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است. هر بازی حکم فینال را دارد و تیمی می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد که نگاهش در هر بازی این باشد که آخرین بازی‌اش است و باید برنده شود. هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است و مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما در تبریز با تراکتور است. اگر بتوانیم از سد این حریف بگذریم درباره ادامه حضورمان در جام حذفی برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!