Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:42:09 GMT

تجهیز پایگاه های امداد جاده ای استان لرستان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۹۲۲

تجهیز پایگاه های امداد جاده ای استان لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با ورود سامانه بارشی ۲۶ پایگاه امداد جاده‌ای در استان لرستان تجهیز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « صارم رضایی»  امروز(1 اسفند) در جمع خبرنگاران، افزود: جمعیت هلا احمر استان لرستان در آمادگی کامل به سرمی برد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به استان لرستان تعداد 26 پایگاه امداد جاده ای استان لرستان برای خدمت رسانی بهتر به مردم در راه های  پرتردد استان تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آماده باش جمعیت هلال احمر لرستان همزمان با ورود سامانه بارشی به استان، بیان کرد: تمهیدات لازم در جمعیت هلال احمر استان لرستان اندیشیده شده است.

 

رضایی بیان کرد: همچنین یک فروند بالگرد امدادی در استان برای مواقع اضطراری مستقر شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، اظهار کرد: همچنین مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ در آماده باش کامل است و در این راستا مردم از رفتن به کوه و جاهای پرخطر اجتناب کنند.

 

وی بیان کرد: امداد گران جمعیت هلال احمر لرستان امسال به ۳۳هزارو ۹۲۷ خانوار در قالب یک هزارو ۹۷ مورد حادثه امداد رسانی داشته اند.

 

رضایی افزود: از ابتدای امسال تاکنون همچنین ۱۵۳هزارو ۳۴۱ نفر در حوادث مختلف آسیب دیدند که ۱۴۹ نفر در دم جان باختند.

 

وی تصریح کرد: یکهزارو ۸۴۸ نفر در حوادث مختلف نجات یافته و به ۷۵هزارو ۲۴۵ نفر اسکان داده شد، ۵۸هزارو ۷۴۳ بسته مواد غذایی مدت دار در خدمات امدادی به حادثه دیدگان ارایه شد.

 

رضایی به ۲۲۸ مورد عملیات رهاسازی در حوادث مختلف اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۲۵ مورد اطفای حرق انجام شد و پنج هزارو ۶۹۳ نفر نیروی امدادرسان عملیات امداد رسانی را برعهده داشته اند.

 

وی گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع، برف و کولاک، حوادث جاده ای، زلزله، ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی، حوادث کارگاهی، رانش زمین، حوادث کوهستانی و هوایی همچنین طوفان از جمله اقدامات مهم برای امدادرسانی می باشد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: امداد رسانی جمعیت هلال احمر آماده باش جمعیت هلال احمر لرستان استان لرستان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان

مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان: علاوه بر امدادگران هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، گروه‌های امدادی از سه استان اصفهان، فارس و یزد، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان