Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت : در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد و از عرضه کالاهای خارجی ممانعت بعمل خواهد آمد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین طلوعیان در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت : با هدف حمایت از کالاهای ساخت داخل ، در نمایشگاههای فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد و از عرضه کالاهای خارجی ممانعت بعمل خواهد آمد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : بر اساس مصوبه کمیته برگزاری نمایشگاههای کشور در وزارت صمت ، مقرر است نیروی انتظامی در راستای حمایت از اصناف سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از برگزاری و برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که فاقد مجوزهای قانونی هستند ،  ممانعت بعمل آورد .

طلوعیان اضافه کرد : نمایشگاههای فروش بهاره استان گلستان در ایام پایانی سال در دو شهرستان گرگان و گنبد برپا خواهد شد و در سایر شهرستانهای استان نیز فروشگاههای عرضه فروش فوق العاده خواهیم داشت .

وی افزود : نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند و در گنبد از ۱۷ لغایت ۲۳ اسفند برگزار می گردد .

به گفته وی ، در این نمایشگاه که با هدف حمایت از اقشار کم درآمد برگزار می شود ، شاهد عرضه مستقیم کالاها خواهیم بود .

طلوعیان با بیان این که در این دو نمایشگاه کالاهای مورد نیاز عید مردم از قبیل پوشاک ، کیف ، کفش ، مواد غذایی و خوراکی ، روغن ، برنج ، گوشت و فرآورده های پروتئینی ، شیرینی ، شکلات و آجیل عرضه خواهد شد ، گفت : ستاد تنظیم بازار کشور اقلام برنج هندی ، شکر ، روغن نباتی و گوشت گوساله منجمد با نرخ مصوب تنظیم بازار را به استان اختصاص داده که در این نمایشگاهها عرضه خواهد گردید .

به گفته طلوعیان ، طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت و کنترل بازار از ابتدای اسفند ۹۸ شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه خواهد داشت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ محسن غلامی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این خصوص گفت: فروشگاههایی که مایل به فروش دو قلم کالای روغن و ماکارونی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی هستند میبایست پایانه فروشگاهی خود را به دستگاه بارکدخوان مجهز نموده و ضمن اینکه تنها فروشگاههای صنف پروتئینی و همچنین فروشگاههایی که صندوق فروشگاهی دارند نظیر فروشگاههای زنجیره ای، میتوانند اقدام به عرضه کالابرگی دو قلم کالای گوشت قرمز و مرغ نمایند و پس از این برای سایر فروشگاهها و سوپرمارکتهای عرضه کننده خوار و بار امکان فروش کالابرگی این دو قلم وجود نخواهد داشت.  وی خاطر نشان کرد: هیچگونه کاهش اعتباری در مرحله سوم طرح فجرانه که از ۲۰ فروردین آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت به طول می انجامد، نداشته و مشابه دو مرحله قبل اعتبار ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد خانوار در دهک های یک الی هفت درآمدی لحاظ گردیده است ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • سرشماری بهاره قرقاول در گلستان آغاز شد
  • آغاز سرشماری بهاره قرقاول در گلستان
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود