Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سمیه قاسمی طوسی ضمن تشریح برنامه‌های خود در رامسر، از افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی با حضور فرماندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان خبر داد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،سمیه قاسمی طوسی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری دیدار با فرماندار شهرستان، نشست با بانوان اعضای ستاد گرامی داشت هفته زن که عمدتا نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات بودند و تجلیل از این زنان، افتتاحیه مرکز مشاوره خانواده «گنج درون»، دیدار با بانوان کارآفرین و دیدار با همسر شهید طالشیان -شهید نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر- و مادر شهید سعید قاسمی و پیگیری مشکلات این مادر شهید را به عنوان بخشی از برنامه‌های حضور یک‌ روزه خود در غرب مازندران برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همچنین از افتتاح اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی را با حضور فرماندار و جمعی از روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و اعضای امور بانوان شهرستان خبر داد.

سمیه قاسمی طوسی در خصوص این نمایشگاه گفت: 15 طراح و خیاط شهرستان رامسر انواع لباس محلی، مانتو، کیف و زیورآلات را برای اولین بار در این فضا ارائه کردند.

وی همچنین تبلیغ سبک زندگی اسلامی- ایرانی از طریق ترویج مدل‌های پوشش داخلی، معرفی طراحان و تولید‌کنندگان و حمایت از بانوان کارآفرین را از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد و توضیح داد: با فعالیت فرماندار در این شهرستان، شورای مشورتی مد و لباس ایران اسلامی تشکیل شد تا در چنین مراکزی کارهای فاخر ارائه شود.

سمیه قاسمی طوسی حضور در جشن میلاد حضرت زهرا ( س ) و تقدیر از زنان برگزیده شهرستان را از برنامه های پایانی این روز عنوان کرد.

گفتنی است نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی تا 5 اسفند ماه از 9صبح تا 18 به روی علاقه‌ مندان باز است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی درشهرستان رامسر تا 5 اسفند مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

سید مجتبی قدمگاهی؛ مدیرکل دفتر توسعه کسب‌و‌کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد + تصاویر

وی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشورهای “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از 29 تا 31 فروردین ماه جاری (17 تا 19 آوریل 2024) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی‎، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها‎، بیمارستان‌سازی و تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محورهای فعالیت این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا