Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@09:00:44 GMT

سقوط بهمن در جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۰۲۴

سقوط بهمن در جاده چالوس

خبرگزاری مهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس، گفت: یک لاین از محور مسدود شده بود که با کمک راهداران پاک‌سازی شد.

گودرز محمودی با اشاره به اینکه از نیمه‌های شب گذشته تا اوایل صبح امروز شاهد بارش در محور کرج - چالوس بودیم، اظهار کرد: اکنون بارش برف قطع شده و بارش در این محور تنها به صورت باران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر احتمال ریزش و سقوط سنگ در نقاطی از محور کرج – چالوس، گفت: در محدوده «وینه»، «پورکان»، «خوزنکلا»، «نسا»، «حسنکدر» و همچنین در حدفاصل تونل‌های ۵، ۶ و ۷ احتمال سقوط سنگ وجود دارد و نباید خودرو‌های عبوری در این نقاط توقف کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: در محدوده «امام چشمه» تا کندوان در محور کرج - چالوس نیز احتمال سقوط بهمن وجود دارد و در این مکان نیز توقف خودرو‌ها به هیچ عنوان صحیح نیست.

محمودی با اشاره به حادثه سقوط بهمن در محدوده پیچ «آینه» واقع در محور کرج- چالوس، گفت: ریزش بهمن در این نقطه موجب مسدود شدن یک لاین از محور شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری و بکارگیری ماشین آلات لازم پاکسازی و بازگشایی شد.

وی همچنین از رانندگان خواست در صورت تردد در محور‌های کوهستانی استان از تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ استفاده کنند و اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سقوط بهمن جاده چالوس راهداری سقوط بهمن محور کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟

 سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا به امروز (۷ فروردین) ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است، یعنی میانگین روزانه ۲۵ میلیون تردد انجام شده است که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

وی افزود: استان‌های مازندران با ورود ۳۰۰ هزار خودرو، گیلان با ورود ۲۸۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۱۰۰ هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: همچنین استان تهران با خروج ۹۴۵ هزار خودرو در بین استانها، بیشترین خروجی مسافر را داشته است.

سرهنگ شیرانی در پایان با بیان اینکه تمامی محور‌ها باز است و تردد‌ها روان گزارش شده است، گفت: احتمال دارد از ظهر امروز محدودیت تردد در جاده چالوس اعمال شود و این محور به سمت تهران یکطرفه شود.

 

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر کردستان
  • خطر سقوط سنگ در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ جاده چالوس یکطرفه می شود
  • بارش برف‌وباران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده‌های ۲۷ استان
  • بارش برف در جاده چالوس/ خطر سقوط سنگ در محورهای کوهستانی البرز
  • بارش برف و ترافیک شدید در جاده چالوس