Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی فر: سهمیه شما برای المپیک آینده برای ورزش کشور بسیار ارزشمند است/ یقین دارم بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست / هیچگونه نگرانی برای پشتیبانی و تدارکات خود نداشته باشید.

به گزارش برنا از قزوین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفت و گویی تلفنی با بهمن عسکری نخستین ورزشکار ایرانی در رشته کاراته که موفق به کسب سهمیه المپیک شد گفت : این سهمیه برای ورزش ایران بسیار با ارزش است و من یقین دارم با تلاش و عزم اراده ای که از شما سراغ دارم بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به فدراسیون کاراته گفت : به هیچ عنوان قهرمان المپیکی ما نباید دغدغه ای غیر از و کسب امادگی بیشتر برای کسب مدال طلای المپیک داشته باشد.

 

 مسعود سلطانی فر گفت : در المپیک آینده امید من به کاراته و قهرمانان آن زیاد است و یقین دارم هم مردان و هم زنان کاراته کای ایران کاروان ایران را سربلند می کنند.

 

وی افزود: قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام و پاداش و تامین خود نداشته باشند و کاملا مورد حمایت وزارتخانه هستند.

 

بهمن عسکری ملی پوش کاراته ایران هم با تشکر از وزیر ورزش و جوانان گفت : از توجه شما به قهرمانان سپاسگزارم و خوشحالم فردی در راس ورزش کشور است که به مسائل ورزش و قهرمانان توجه زیادی دارد.

 

 سهمیه دار المپیکی ایران در رشته کاراته گفت: تمامی سعی و تلاش من و همه اعضای تیم گرفتن سهمیه و کسب مدال خوشرنگ المپیک توکیوست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبر ورزشی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار کرد: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم، اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس