Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@18:15:01 GMT

پمپئو با شاه سعودی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۰۷۲

وزیر خارجه آمریکا ظهر امروز با پادشاه عربستان سعودی دیدار کرد. در این دیدار، تحولات منطقه و روابط دو کشور، بررسی شد. ناطقان: «مایک پامپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا ظهر امروز به دیدار «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی رفت.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد که پادشاه سعودی و وزیر خارجه آمریکا، روابط بین دو کشور و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و مواضع ریاض و واشنگتن در قبال این تحولات را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار سفیر عربستان در آمریکا،  «فیصل بن فرحان بن عبدالله» وزیر خارجه سعودی و «مساعد بن محمد العیبان» مشاور امنیت ملی عربستان حضور داشت.

از طرف آمریکا نیز، سفیر واشنگتن در ریاض، معاون وزیر خارجه در امور خاور نزدیک و سخنگوی رسمی وزیر خارجه آمریکا حضور داشتند.

وزیر امور خارجه آمریکا امروز ادعا کرد که خرسند است که برای گفت‌وگو در خصوص تعهد قوی آمریکا به امنیت عربستان سعودی و نیاز مستمر به مقابله با ایران به ریاض رفته است.

وزیر خارجه آمریکا از آفریقا راهی ریاض شده است.

ریاض یکی از پرشمارترین مقاصد سفر وزیر خارجه آمریکاست و عموما موضوع چگونگی مقابله با تهران، در برنامه سفرهای وی قرار دارد. منبع: فارس برچسب ها: پمپئو ، شاه سعودی ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پمپئو شاه سعودی دیدار وزیر خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب: "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود در عشق‌آباد، روز پنجشنبه و در محل وزارت خارجه این کشور مورد استقبال "رشید مردوف" معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه ترکمنستان قرار گرفت.

 وزیر خارجه ایران پیش از این با رئیس‌جمهور و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد