Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هم اکنون پرواز های عادی از فرودگاه مهرآباد در حال انجام است گفت: تنها دو مسیر از جمله تهران-خوی و تهران-خرم آباد به دلیل وضعیت جوی هوا در فرودگاه های مقصد لغو شده است.

وی ادامه داد: صبح امروز هم دو پرواز از جمله تهران-ارومیه و تهران-تبریز هم به دلیل آنکه وضعیت جوی هوا در فرودگاه‌های مقصد مناسب نبوده با تاخیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرزاده با اشاره به اینکه در مجموع وضعیت فرودگاه مهرآباد در حال حاضر مطلوب و شرایط پروازی مناسب است تصریح کرد: تنها در موارد محدودی به علت وضعیت جوی نامناسب در فرودگاه های مقصد پروازها با تاخیر صورت گرفته است.

جعفرزاده با اشاره به این که دید مناسب در انجام پروازها فراهم شده و هیچ مشکلی در نشست و یا برخاست هواپیماها وجود ندارد گفت: اوایل صبح امروز به دلیل شرایط جوی در برخی از فرودگاه های مقصد یک یا دو مورد پرواز با تأخیر و یا لغو شده بود که هم اکنون با مناسب شدن شرایط جوی پروازها در حال انجام است.

او بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند در صورت انجام پرواز با تاخیر و یا لغو آن حتماً از قبل به مسافران اطلاع دهند تا مشکلی برای تردد مسافران ایجاد نشود.


لازم به ذکر است امروز با توجه به وضعیت جوی نامناسب در برخی از مناطق کشور تعدادی از مسافران در انجام پروازها با مشکل مواجه شده بودند .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرواز داخلی فرودگاه مهرآباد فرودگاه های مقصد وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مسافران از برقرار شدن پرواز اراک به مشهد در فرودگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به همین منظور امروز سری به فرودگاه شهدای اراک زدیم تا ببینیم استقبال مردم از این خط هوایی چگونه است
با مسافران که هم صحبت شدیم در این رابطه گفتتند. امید واریم این خط هوایی برای همیشه تداوم داشته باشد و به گونه‌ای نباشد که تا چند وقت دیگر دوباره شاهد توقف این پرواز باشیم 
محمد طاهری مدیر فرودگاه شهدای اراک با اشاره به اینکه پرواز‌ها از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ رسما راه اندازی شده است  گفت: این پرواز هر هفته در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه انجام می‌شود و بلیط فروشی پرواز‌ها براساس قیمت مصوب و سیستمی خواهد بود. 
وی افزود. ساعات پرواز این خط هوایی به مشهد از سیزدهم فروردین ماه سال جاری از نوبت عصر به نوبت صبح تغییر پیدا خواهد کرد 
تداوم خط هوایی اراک به مشهد و بالعکس یکی از خواسته‌های مردم بود که از مسئولین انتظار داشتنند 
بیش از یک سال بود که خط هوایی اراک به مشهد انجام نمیشد حالا بعد از گذشت این مدت دوباره این پرواز در حال انجام شدن میباشد 

دیگر خبرها

  • مهرآباد و مشهد، پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور
  • استقبال مسافران از برقرار شدن پرواز اراک به مشهد در فرودگاه اراک
  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر