Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ظهر پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به کردستان، در مراسم گرامیداشت ولادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن که ویژه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: بنا بر دستوری که به مدیران کل داده شده باید ۵۰ درصد ظرفیت فضاهای ورزشی به بانوان اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بحث حضور بانوان در مسابقات مختلف ورزشی به عنوان تماشگر نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در تمامی ورزش های سالنی مانند والیبال، بسکتبال، والیبال و هندبال حضور بانوان در ورزشگاه ها بلامانع است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تنها ممنوعیت حضور بانوان برای مسابقات فوتبال است که با توجه به فضای حاکم بر ورزشگاه ها و اینکه ممکن است شان و جایگاه بانوان توسط عده ای از تماشاگران رعایت نشود از ورود بانوان جلوگیری می شود و برای حل این مسئله نیز به دنبال برنامه فرهنگ سازی در جامعه هستیم تا بانوان در این رقابت ها نیز بتوانند حضور داشته باشند.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید از ورزشگاه شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج اشاه کرد و یادآور شد: بعد از سال ها توقف پروژه ۲۲ گولان، در دو سال اخیر به واسطه حمایت های دولت این پروژه فعال شد و امروز به ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در ۱۰ روز آینده آماده بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: در آینده نزدیک در سفر رئیس جمهور به استان کردستان این ورزشگاه افتتاح می شود و جوانان این مرز و بوم می توانند از آن استفاده کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در چند سال اخیر بیش از ۱۲۰ پروژه ورزشی در سطح کردستان به بهره برداری رسیده و در تمام مناطق محروم و شهرستان ها سالن های مسابقه، استخر و مجموعه های ورزشی مختلف احداث شده که امیدواریم موجب نشاط جامعه و افتخار آفرینی جوانان ورزشکار این استان در آینده باشیم.

سلطانی فر در خصوص استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی نیز اظهار داشت: با توجه به سیاست گذاری رئیس جمهور در ابتدای دولت یازدهم قرار شد تا پایان دولت دوازدهم ۳۰ درصد پست های مدیریتی در سطح کشور به بانوان واگذار شود.

وی با بیان اینکه امرورز ۴۰ درصد از کارکنان دولت را بانوان تشکیل می دهند، افزود: بر اساس آمارهای موجود الان در بین مدیران سطوح مختلف کشور ۲۶ درصد بانوان هستند و تنها با ۳۰ درصد برنامه تدوین شده چهار درصد فاصله داریم و تا پایان دولت دوازدهم سعی می کنیم به این رقم برسیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: اراده یک ملت در مسیر پیروزی، عظمت، عزت و کرامت تحقق پیدا خواهد کرد و اکنون این ملت اراده کرده با وجود تمامی فشارها و تحریم های موجود در مقابل خواسته دشمنان که عدم حضور در انتخابات است، بایستند.

سلطانی فر یادآور شد: دشمنان باید بدانند هیچ نیرویی تاب مقابله با اراده ملت ایران را نخواهد داشت و در این راه بانوان برای حفظ ارزش های نظام و بنیان خانواده ها نقش بسیار تاثیرگذاری خواهند داشت.

کد خبر 4857801

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر سنندج انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام لیست تیم ملی بر اساس برنامه این تیم ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور در لیست اعلام شده حضور دارند و باید طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

۴ بازیکن تیم جوانان و امید بعثت به اسامی شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور فرا خوانده شدند.

قابل ذکر ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته دوم حضور داشتند.

کد خبر 6080435

دیگر خبرها

  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان