Web Analytics Made Easy - Statcounter

بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا، در پیامی عموم مردم با فرهنگ و مشارکت جو را بە حضور فعال در پای صندوق های رای یازدهمین دورە انتخابات مجلس شورای اسلامی فراخواند.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (رە) از رویدادهای بسیار بزرگ و تحول آفرینی بود که حقوق اساسی و اولیه را بعد از تحمل قرن‌ها استبداد و دیکتاتوری در قالب مردم سالاری دینی بە مردم برگرداند و آنان را حاکم برسرنوشت خود ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از نمادهای بارز و روشن دمکراسی، برگزاری انتخابات با حضور سلایق و گرایش‌های گوناگون برای تشکیل مجلسی پویا، زندە و پیشرو است و حفاظت از این دستاورد عظیم از وظایف مهم ملی و مذهبی یکایک ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خصوصا کردستان عزیز است.
در این برهه حساس از زمان کە کشور بە واسطە تحریم‌های اقتصادی دشمنان در شرایط ویژەای بە سر می برد یکبار دیگر فضای انتخابات بر کشور حاکم شده است، لازم است مردم با فرهنگ و دمکراسی خواە استان بر استفاده از حق طبیعی رای دادن و مشارکت گستردە تٲکید کردە و پیام حراست از حرمت انسانی و کرامت ذاتی در تعیین سرنوشت خود را به تمامی بدخواهان ملت بزرگ ایران ارسال نمایند.
مردم شریف کردستان، اینجانب به عنوان خدمتگزار شما که تمامی تلاش خود را در راستای توسعە و تعالی استان، حفظ و استیفای حقوق شما همشهریان و هم زبانان بە کار گرفتەام، از همگان درخواست می کنم تا با مشارکت بالای خود، یک بار دیگر ناقوس همدلی خود با نظام برخاسته از انقلاب اسلامی ر ابه صدا درآورده و ضمن ایفای نقش سرنوشت ساز خود نسبت به انتخاب شخصیت هایی که در برای توسعۀ استان دلسوز وغمخوار هستند اقدام کردە و ذره‌ای نسبت به استفاده از حق خود برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت تردید نکنید تا با عنایت خداوند بزرگ تمامی ارکان ومدیران کشور با قوت قلبی که از مشارکت حداکثری شما خواهند گرفت، مسیر خدمت بی منت را تداوم بخشند.

46

کد خبر 1354900

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف