Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:40:05 GMT

مانور سیلاب در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۲۱۶

مانور سیلاب در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی "مانور سیلاب" روز دوشنبه، پنجم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی،روز پنجشنبه یکم اسفند، در کارگاه توجیهی سرگروه‌های ادارات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای مانور سیلاب،  با بیان این‌که این استان به عنوان یکی از استان‌های سیل خیز کشور، سال‌هاست با مشکل سیل روبه‌رو است، افزود: این مانور با هدف آمادگی در برابر سیلاب‌های ناگهانی در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا عزیزپور اظهار کرد: این مانور در شهرستان‌های سیل خیزی چون تبریز، اسکو، آذرشهر، مرند، میانه و عجبشیر با به صدا درآمدن ناگهانی آژیر سیلاب آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا، مدارس با تشکیل تیم مدیریت حوادث و تیم جست‌وجو متشکل از دانش‌آموزان و کادر مدیریتی مدرسه، اقداماتی برای مواجهه با سیل را انجام داده و دانش‌آموزان و اسناد مدرسه را به سمت بلندترین نقطه مدرسه هدایت می‌کنند.

وی در خاتمه متذکر شد: به دلیل وضعیت جوی نامناسب استان، امکان دارد مانور سیلاب در برخی مدارس روزهای سه شنبه، چهارشنبه و یا پنجشنبه برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی مانور سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در تبریز + فیلم

برف در هشتمین روز بهار، تبریز را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بامداد امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ بارش برف موجب سفیدپوش شدن کلان‌شهر تبریز شد.

شهرستان مرند نیز با ثبت ۲۴ میلی‌متر آب حاصل از ذوب برف بیشترین بارش استان را به خود اختصاص داده است.

بنا به اعلام سازمان هواشناسی آذربایجان‌شرقی، از روز _پنجشنبه نهم فروردین_ تا _شنبه یازدهم فروردین_ جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان حاکم می‌شود ولی از اواخر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان می‌شود.

کد خبر 739523

دیگر خبرها

  • حجم عجیب برف در آذربایجان شرقی + فیلم
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • سوال روز پنج شنبه پویش ملی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • مسابقه ۱۴ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم