Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین: شهید غلامی یاراحمدی با لبیک به ندای رهبری و در راه دفاع از حرم آل الله(ع) به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حمیدرضا خانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضور در بیت شهید مدافع حرم و دانشجوی نخبه این دانشگاه اسماعیل غلامی یاراحمدی، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم از جمله شهید غلامی یاراحمدی که جزو دانشجویان نخبه رشته امداد و نجات دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین بود، با لبیک به ندای ولایت و رهبری و در راه دفاع از حرم آل الله(ع) به مقام شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن دلجویی از خانواده این شهید والامقام افزود: در کنار توفیقات فراوان در زمینه های علمی، می توان اخلاق و اخلاص را از ویژگی های بارز و خاص این شهید والامقام در بین دانشجویان ذکر نمود.

 

خانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید غلامی یاراحمدی، وی را الگویی کامل برای محیط دانشگاهی و زندگی خود دانسته و به برکت خون به ناحق ریخته شهدای دانشجو، پیشرفت های علمی و پژوهشی فراوانی نصیب انقلاب اسلامی شده و خواهد شد.

 

وی بیان داشت: خداوند متعال، مقام والای شهید را در قرآن کریم ذکر کرده و به یقین اگر ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم، آنها نیز در دنیا و آخرت از ما دستگیری خواهند کرد.


در پایان این دیدار و توسط ریاست دانشگاه از همسر شهید غلامی یاراحمدی تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ورامین شهید مدافع حرم دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین شهید غلامی یاراحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری برای سخنرانی به دانشگاه جی سی شهر لاهور رفت و با استقبال رئیس و اعضای هیات علمی این دانشگاه که قدمتی ۱۶۰ ساله دارد، وارد سالن اجتماعات شد.

صدها نفر از دانشجویان، اساتید و برخی از چهره‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای پاکستان همزمان با ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت پر شور از وی استقبال کردند.

هم اکنون سخنرانی آیت‌الله رئیسی در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب در دانشگاه جی سی آغاز شده است.

رئیس جمهوری و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

آیت الله رئیسی در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

رئیس جمهوری ایران صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد و با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود