Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:17:37 GMT

شبکه سهند آماده پوشش کامل انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۲۸۳

شبکه سهند آماده پوشش کامل انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي همزمان با برگزاری يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي برنامه هاي ويژه اي براي بينندگان و شنوندگان تهيه و پخش خواهد کرد.

ويژه برنامه " ائل گوجي" از اولين ساعات برگزاري تا آخرين لحظات انتخابات به صورت زنده پخش خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين ويژه برنامه ضمن ارتباط زنده از نقاط مختلف کلان شهر تبريز سعي خواهد کرد حضور حماسي مردم در پاي صندوق هاي راي و مشارکت سياسي مردم را پوشش دهد .

ارتباط با تمامي شهرستانهاي استان ، تهيه و پخش گزارش هاي مردمي ، تهيه گزارش از مسئولان استان ، ارتباط با ستاد انتخابات ، بحث هاي کارشناسي ، پخش سرودهاي انتخاباتي و ارتباط با مراکز استانها از جمله بخش هاي اين برنامه است.

در اين روز شبکه استاني صداي مرکز آذربايجان شرقي نيز با ويژه برنامه " حضور حماسه سي " همراه شنوندگان خواهد بود.

اين برنامه نيز از اولين ساعات برگزاري روز انتخابات شروع و تا پايان راي گيري به صورت زنده تقديم شنوندگان خواهد شد.

در اين برنامه با تدارک بخش هاي مختلف از جمله گزارش ، تلفن هاي مردمي، پيامک هاي مخاطبين ، پخش سرودهاي باکلام و بي کلام حماسي ، بحث هاي کارشناسي ، حضور دست اندرکاران انتخابات به صورت حضوري و ارتباط زنده تلفني ، ارتباط با ستاد انتخابات ، ارتباط با خبرنگاران شهرستانها و ارتباط با ساير مراکز استان ها سعي خواهد شد مخاطبان از طريق امواج راديو در جريان شور انتخابات و حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي در سطح استان قرار گيرند.

راديو برون مرزي آذري مرکز نيز با تدارک ويژه برنامه هاي " آچيق سوز " ، " انقلابيميز " ، " دونيا اوتن هفته " و " پنجره " به موضوع انتخابات پرداخت خواهد کرد.

معاونت خبر هم با پخش 9 بخش خبر رادیویی و 9 بخش خبر تلویزیونی با 7 کیپ خبری در تبریز و 23 اکیپ در شهرستان ها ، ضمن ارتباط با شبکه هاي سراسري ، در بخش هاي مختلف رويدادهاي خبري روز دوم اسفند را پوشش خواهد داد.

ارتباط زنده با بخش های خبری استانی و سراسری ، تهیه بسته های خبری از شهرستان ها برای پخش در مجموعه های خبری، کانال و سایت خبرگزاری صدا و سیما و ارسال برای پخش در شبکه های سراسری از جمله برنامه ریزی های این معاونت خواهد بود.

تولید و توزیع عکس نوشت و پوستر، کلیپ ، اینفوگرافیک ، موشن گرافیک، فتو و ویدئوکلیپ، انیمیشن، پادکست، ویدئو، ویدئوکامنت، ویدئوگرافی ازبستر فضای مجازی برای جریان‌سازی و ایفای نقش مکملی ، برند سازی هشتگ #ایران_قوی ، #مجلس_قوی و #مجلس_مردمی ، پوشش ارتباط زنده سیما با شبکه های سراسری و برون مرزی در بستر فضای مجازی و انعکاس فضای انتخابات شهرستان ها ، ارتباط گسترده با کانال های همسو و پخش زنده از طریق آپارات شبکه سهند از جمله برنامه ریزی های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای آذربایجان شرقی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم ارتباط زنده ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود