Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:31:44 GMT

برگزاری جشن تکلیف ۹ هزار دانش آموز در کرج

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۳۱۳

برگزاری جشن تکلیف ۹ هزار دانش آموز در کرج

مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه  کرج دراین آیین گفت: جشن تکلیف سرآغاز شیرین برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است که نوجوانان و کودکان با ورود به این سن بهار زندگی را با فریضه نماز دعا و قرآن پیوند می دهند.
ابراهیم فلاح نژاد بیان داشت: یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش آشنایی دانش آموزان با وظایف شرعی و دینی آن ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همانطور که در مسیر رودخانه ها تصویر خانه هایی احداث می شود تا ناپاکی ها آلودگی های آب گرفته شود در مسیر زندگی انسان نیز تصفیه خانه هایی همچون دعا، روزه و نماز و... وجود دارد که می‌تواند ناپاکی و آلودگی ها را از انسان بگیرد.
 جشن تکلیف یک خاطره‌ شیرین معنوی تربیتی است که درآن دانش آموزان دختر و پسر که به این سن رسیده‌اند درذهنشان ثبت شده است.
دراین آیین معنوی شرکت کنندگان با خدایشان عهدی می‌بندند و دستورات دین مبین اسلام برای رسیدن به تعالی و اوج بندگی تمرین می کنند.
فلاح نژاد درادامه خواستارحضور فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا درانتخابات ۲ اسفند شد تا با انسجام و اتحاد دراولین سال از چله دوم انقلاب و سرآغاز بیانیه گام دوم انقلاب گامی بلند برای تعالی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مان برداریم.
وی تاکید کرد: ما رای می دهیم تا وفاداری خود را به انقلاب، آرمان های امام، رهبری و شهدا به ویژه  سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نشان  دهیم.
دراین آیین معنوی کارشناسان برای دانش آموزان در زمینه نماز و تلاوت قران روزه گرفتن دروغگویی مهربان بودن حجاب مطالب مهم و آموزنده ای عنوان کردند.

برچسب‌ها البرز ستاد اقامه نماز کشور دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز ستاد اقامه نماز کشور دانش آموزان البرز ستاد اقامه نماز کشور دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این مراسم با بیان اینکه والدین مهمترین و بهترین الگو در همه مسائل به ویژه امور دینی و اعتقادات برای فرزندان هستند، بر لزوم توجه به این موضوع و رعایت دقیق احکام دینی توسط اولیاء تأکید کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این آئین ضمن تبریک این روز و جشن شروع عبادت دانش آموزان دختر مدارس سرفاریاب ، این روز را عید بزرگ برای آنان عنوان کرد و گفت: از این زمان به بعد در انجام تکالیف دینی و واجبات و محرمات بخصوص فریضه نماز، روزه و دیگر عبادات، مسئولیت شما دانش آموزان به سن تکلیف رسیده، با پدر و مادر، معلمان و بزرگترها، برابر است.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با اشاره به تشدید آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف، از والدین خواست تا با رفتار و اعمال درست خود این نونهالان را در مسیر عبادت و بندگی همراهی و حمایت کنند تا از گزند این آسیب ها در امان بمانند.

در پایان این مراسم دانش آموزان اولین نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب اقامه کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی