Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداح برجستهٔ استان قزوین و ستایشگر اهل بیت(ع)، ضمن دعوت مردم به مشارکت پرشور در انتخابات گفت: مجلس دورهٔ یازدهم در آینده‌ای نزدیک تشکیل خواهد شد، بنابراین بهتر است همه بیایند، خوب هم بیایند، یعنی خوب انتخاب کنند، خوب تدبیر کنند و خوب‌ها را برگزینند.

حاج محمد نبوی، مداح برجستهٔ استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: حساسیت انتخابات در عصر حاضر را می‌توان از کلام مقام معظم رهبری دریافت که فرموده‌اند همهٔ مردم باید در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانی‌که این نظام را قبول ندارند و با آن مشکل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت در انتخابات در شرایط کنونی بسیار حساس است، این حساسیت موجب می‌شود دوستان انقلاب و نظام و مسلمانان و کسانی‌که مدعی دین و دین‌داری دارند احساس تکلیف کنند.

نبوی در ادامه اظهار کرد: با شرکت در انتخابات می‌توانیم قسمتی از دین خود را به خون شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم و بالاخص شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی ادا کنیم.

این مداح برجستهٔ استان عنوان کرد: بی‌شک چه افراد در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و چه حضور کمرنگی داشته باشند، مجلس تشکیل خواهد شد، اما کسانی‌که در انتخابات شرکت نمی‌کنند در آینده نزد وجدان خود حق اعتراض به شرایط موجود را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: اعتراض زمانی وارد است که انسان در امری مشارکت داشته باشد و نتیجه نگیرد، بنابراین اگر کسی بخواهد نتیجهٔ خوب بگیرد باید خوب در این عرصه وارد شود و خوب انتخاب کند.

نبوی بیان کرد: مجلس دورهٔ یازدهم در آینده‌ای نزدیک تشکیل خواهد شد، بنابراین بهتر است همه بیایند، خوب هم بیایند، یعنی خوب انتخاب کنند، خوب تدبیر کنند و خوب‌ها را انتخاب برگزینند.

وی تأکید کرد: به عقیدهٔ بنده اگر کسی بخواهد عنوان کند که من در انتخابات شرکت نخواهم کرد، این رفتار شرکت در ظلم است، چراکه نیامدن در صحنهٔ انتخابات، ظلم و شرکت در ظلم است، و هر اتفاق ناگواری که در آینده رخ دهد، کسانی‌که نیامده‌اند یا افرادی‌که بد انتخاب کرده‌اند شریک در آن ظلم هستند.

این مداح برجستهٔ استان در پایان مطرح کرد: همان‌گونه‌که افرادی‌که در انتخابات اخیر خوب انتخاب نکردند، بد رأی دادند و بد انتخاب کردند، ما امروز آن‌ها را در تمام مشکلات کشور شریک می‌دانیم و آنان باید در محضر الهی پاسخگو باشند، چهار سال بعد نیز نسبت به امروز همین دیدگاه را داریم و اگر امروز خوب انتخاب کنیم در آینده وجدان راحتی داریم و در درگاه الهی پاسخی برای گفتن داریم، در غیراین‌صورت 4 سال بعد باید به حال انتخاب امروز خود حسرت بخوریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات قزوین مقام معظم رهبری دین مداح برجسته خوب انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟