Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@23:27:29 GMT

هشدار پلیس: وضع جاده چالوس خراب است، تردد نکنید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۴۱۶

ساعت 24- رییس پلیس راه البرز از سقوط ۲ فقره بهمن و یک فقره ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد و به رانندگان توصیه کرد ازسفرهای غیرضرور در این مسیر خودداری شود.

سرهنگ رضا گودرزی گفت: سقوط بهمن در مناطق امام چشمه و پیچ آئینه  جاده کندوان رخ داد  که به کسی آسیب وارد نشد. ماموران راهداری به سرعت عملیات پاکسازی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  این حادثه در محدوده پیچ سرهنگ رخ داده و هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

گودرزی افزود: درپی اولین حادثه سقوط بهمن  محل بلافاصله پاکسازی شد و تلاش  ماموران راهداری و پلیس راه  برای بازگشایی مسیر از دومین حادثه سقوط بهمن ادامه دارد.

رییس پلیس راه البرز گفت: ماموران راهداری، پلیس راه و هلال احمر در مناطق مختلف جاده کرج -چالوس برای خدمات رسانی به مردم مستقر هستند، با توجه به احتمال سقوط بهمن در این محور، مسافران در محدوده های بهمن گیر به ویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوشدره توقف نکنند.

وی از رانندگان خواست علاوه بر زنجیر چرخ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن را مدنظر قرار دهند. همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.

شب گذشته نیز سقوط سنگ برروی یک دستگاه خودرو در جاده کرج - چالوس سبب مرگ سرنشین آن شد.

منبع: صداو سیما

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سقوط بهمن پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر تهران خلوت و روان است

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد. 

او گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند. 

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنند. 

او  همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ احسان پور افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • معابر تهران خلوت و روان است
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی