Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت روز زن که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار کرد: اراده یک ملت قطعا در مسیر پیروزی و کرامت تحقق پیدا خواهد کرد و این ملت اراده کرده‌اند تا در برابر این فشار‌ها مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر تصریح کرد: پروژه ۶ هزار نفری سنندج با سال‌ها توقف در ساخت دوباره جان گرفت که ما امروز شاهد پیشرفت ۹۸درصدی این پروژه هستیم که هدیه‌ای از جانب دولت تدبیر و امید برای مردم کردستان است.

او بیان داشت: در سفر آینده ریاست جمهوری به استان پروژه ۶ هزار نفری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در دولت دوازدهم بیش از ۱۲۰ پروژه ورزشی را در استان افتتاح کرده‌ایم.

او ادامه داد: افتخار ما این است که در مناطق محروم کشور سالن‌های ورزشی مناسبی را برای استفاده جوانان و ورزشکاران بسازیم.
سلطانی‌فر اظهار کرد: امیدواریم با کمک مدیران استان اکثر پروژه‌های ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما هیچ مشکلی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نداریم ولو اینکه در بازی‌های سالنی شاهد حضور بانوان هستیم، اما در ورزشگاه‌های فوتبال هر وقت آستانه تحمل تماشاگران بالاتر رفت در مسابقات فوتبال هم شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود.

باتوجه به سیاست‌گذاری رئیس جمهور طبق آمار منتشر شده در حال حاضر۲۶ درصد مدیران سطح کشور بانوان هستند که فقط ۴ درصد با قول رئیس جمهور مبنی بر ریاست ۳۰ درصدی بانوان در کشور فاصله دارد که امیدواریم تا پایان دولت حضور ۳۰ درصدی ریاست بانوان را داشته باشیم.

او افزود: امروز ۴۲ درصد از کارکنان دولت از بانوان هستند و سیاست دولت هم این است که از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بخشی از کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا سطح ۵۰ درصد از مزایا طرح معیشتی ویژه کارکنان که در دولت تصویب شده است را به کارمندان خود پرداخت کند.

سلطانی‌فر ادامه داد: در ۲ اسفند انتخابات بسیار مهمی را در پیش‌رو داریم و انتظار داریم که مردم ما با درک صحیح از شرایط کشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با حضور در پای صندوق‌های رای به جمهوری اسلامی آری دوباره بگوییم و خط بطلانی به تفکرات دشمنان نظام بکشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه

اسدی مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پوشش بیمه اجتماعی برای بانوان روستایی و عشایر خانه‌دار غیر شاغل دارای سه فرزند که فرزندان آنها در قید حیات هستند، به صورت رایگان به همت دولت برقرار می‌شود.

او افزود: بانوان در صورتی که بیمه پرداز اصلی نباشند می‌توانند تا ۳۱ فروردین با مراجعه به سایت روستا و یا مراجعه به کارگزاری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری محل سکونت خود نسبت به برقراری این بیمه اقدام کنند و در این مرحله فرزند سوم آنها می‌بایست متولد ۱ فروردین سال ۹۶ به بعد باشد و برای سایر بانوان در طرح‌های بعدی فراخوان داده می‌شود.

اسدی بیان کرد: در این طرح بانوان تا ۷ سال از طرف دولت به صورت رایگان بیمه می‌شوند و بعد از آن به ازای تولد هر فرزند جدید ۲ سال به این عدد اضافه می‌شود و همچنین در این طرح شرط سنی برای مادر باردار وجود ندارد.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از این مدت، ۷۰ درصد حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند و خود فرد تنها ۳۰ درصد از حق بیمه را متقبل می‌شود که این بیمه شامل بازنشستگی، مستمری بگیری، از کار افتادگی و دیگر خدمات نیز می‌باشد.

او عنوان کرد: کشاورزان غیر ساکن در روستا‌ها نیز می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند حتی اگر در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر باشند و در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر کسانی که بیمه شده اصلی نیستند می‌توانند تحت پوشش این بیمه با پرداخت ۳۰ درصد حق بیمه توسط خود فرد و ۷۰ درصد توسط دولت قرار بگیرند.

اسدی تصریح کرد: شرط سنی برقراری این بیمه حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال است و در استان ۱۶۴ هزار و ۴۱۷ نفر بین ۱۸ تا ۵۰ سال فاقد هیچگونه بیمه شناسایی شدند که تاکنون ۶۰ هزار و ۲۰۰ نفر را بیمه کرده‌ایم و از باقی افراد می‌خواهیم تا نسبت به برقراری این بیمه که مزایای بسیار خوبی دارد اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت