Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@12:16:48 GMT

سهمیه بنزین اسفندماه واریز شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۵۳۶

سهمیه بنزین اسفندماه واریز شد

سهمیه بنزین اسفند ماه، بامداد امروز در کارت سوخت شخصی افراد واریز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهمیه خودرو‌ها و موتورسیکلت به این شرح به کارت سوخت شخصی افراد واریز شد.
سواری شخصی: بنزینی ۶۰ لیتر - دو گانه سوز ۳۰ لیتر
تاکسی: بنزینی ۴۰۰ لیتر - دو گانه سوز ۲۵۰ لیتر
موتور سیکلت: ۲۵ لیتر
وانت کم مصرف: بنزینی ۲۰۰ لیتر - دو گانه سوز ۶۰ لیتر
وانت پر مصرف: بنزینی ۳۰ لیتر- دو گانه سوز ۱۲۰ لیتر
آمبولانس: ۵۰۰ لیتر
همچنین مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از پایش کارکرد وانت‌بار‌های کم‌مصرف و پرمصرف برای تخصیص سهمیه اضافی، از امروز (اول اسفند) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای شهرام رضایی در این باره گفت: سهمیه بنزین وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف بنزینی هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده و براساس توافق‌های انجام‌شده بین وزارت نفت و وزارت کشور، از امروز کارکرد وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف محاسبه می‌شود و براساس پیمایش، سهمیه این دسته از خودرو‌ها تخصیص می‌یابد.
بر این اساس، چنانچه مالکان وانت‌بار‌ها بیش از سهمیه تعیین شده، نیاز به سوخت داشته باشند، باید در سامانه وزارت کشور ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام، پایش کارکرد این خودرو‌ها انجام و بعد از آن سهمیه اضافی تعلق گرفته به این دسته از خودرو‌ها در کارت بانکی این افراد واریز می‌شود.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

کلیدواژه: دو گانه سوز خودرو ها کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود