Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:04:53 GMT

اعلام زمان اعطای نشان مشهد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۵۵۹

اعلام زمان اعطای نشان مشهد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصحفی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شناسایی افراد شاخص و برتر که برای پیشرفت مشهد در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف فعالیت داشته‌اند، برای اعطاء نشان مشهد از سوی شورای اسلامی شهر به سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری سپرده شده است و کار‌های مرتبط با این نشان درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: نفرات برتر تا پایان اسفندماه سال جاری یا اوایل فروردین سال ۱۳۹۹ مشخص خواهند شد.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشان مشهد چهره های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند

زیاد ابی عمرو، نماینده فلسطین در سازمان ملل در جلسه‌ای که برای عضویت کامل آن در سازمان ملل برگزار شده، گفت: «اعطای یک کشور مستقل به فلسطینیان، راه را برای صلح واقعی مبتنی بر عدالت هموار می‌کند». 

به گزارش الجزیره، وی با تاکید بر اینکه فلسطین همواره از راه حل‌های دیپلماتیک حمایت کرده و اینکه جنگ غزه اکنون از مرز فلسطین هم فراتر رفته و سایر مناطق جهان را تحت تاثیر قرار داده است، گفت که عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برای صلح منطقه و فراتر از آن بسیار مفید خواهد بود.

نماینده فلسطین تاکید کرد: «بنابراین ما معتقدیم زمان آن فرا رسیده که شورای امنیت مسئولیت تاریخی خود را بر عهده بگیرد و قطعنامه پذیرش فلسطین به عنوان عضوی کامل در سازمان ملل را تصویب کند. کسانی که در صدد بر هم زدن تصویب چنین قطعنامه‌ای هستند، به چشم انداز صلح کمک نمی‌کنند.»

شورای امنیت سازمان ملل امروز (پنجشنبه) در مورد درخواست فلسطین برای عضویت در سازمان ملل رای گیری خواهد کرد. برخی تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند آمریکا مانع تصویب این قطعنامه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد