Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارنمای دویچه وله نوشت: دادستان ها می گویند با بررسی یک نامه و فیلمی که در آن فرد مهاجم مسئولیت دو تیراندازی در غرب آلمان را برعهده  گرفته است، به چنین شواهدی دست یافته اند.

حمله به یک قهوه خانه در این شهر به کشته شدن  9 نفر منجر شد و 4 نفر هم زخمی شدند. جسد عامل مظنون این حمله بعدها در کنار یک جنازه دیگر درمنزل مسکونی اش کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظنون اصلی این حمله ظاهرا در این نامه به داشتن دیدگاه های افراط گرایانه اعتراف کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از دادستان های فدرال گزارش داد: تحقیقات انجام شده نشان می دهد که شواهدی وجود دارد که فرد مظنون دارای سابقه افراط گرایی داشته است.

پلیس بر این باور است که فرد مسلح بعد از این تیراندازی به منزل مسکونی اش بازگشته و خود را به ضرب گلوله کشته است.

به گزارش رسانه ها انگیزه اصلی فرد تیرانداز هنوز معلوم نیست وگفته می شود یک نفر در ارتباط با این تیراندازی دستگیر شده است.

اقدامات خشونت‌آمیز افراط گرایان در آلمان طی یک سال گذشته با افزایش ۳.۲ درصدی به یکهزار و ۸۸ مورد رسیده است و نگرانی هایی را برای مقام های آلمانی ایجاد کرده است.

برچسب‌ها خشونت مسلحانه آلمان افراط گرایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خشونت مسلحانه آلمان افراط گرایی خشونت مسلحانه آلمان افراط گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است

کین می‌گوید تا زمانی که در فوتبال حضور دارد، به دنبال اثبات توانایی‌هایش خواهد بود. 

طرفداری | کاپیتان تیم ملی انگلیس و مهاجم فعلی بایرن مونیخ از DNA خود صحبت می‌کند. 

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در مصاحبه‌‌ای گفت که رد شدن از آکادمی آرسنال در دوران کودکی باعث شد او انگیزه خاصی برای اثبات خود داشته باشد. این انگیزه که به گفته او «همیشه در DNA من خواهد بود»، حالا با تلاش کین برای درخشش در بایرن مونیخ و شکست دادن تیم دوران کودکی‌اش، آرسنال، در لیگ قهرمانان اروپا همراه شده است. کین که در 9 سالگی توسط آکادمی آرسنال کنار گذاشته شد، فردا شب در آلیانتس آرنا مقابل تیم میکل آرتتا قرار می‌گیرد. او پیرامون این موضوع گفته است:

ما در 10 سال گذشته [با تاتنهام] حداقل دو بار در سال با آرسنال بازی می‌کردیم و همیشه یک مناسبت بزرگ و لحظه‌‍ای مهم بود. شاید رد شدن من از آکادمی در سن کم، در ذهن من بود و همیشه یک انگیزه برای اثبات خودم وجود داشت. من در طول دوران حرفه‌ای‌ام، بازیکنی بوده‌ام که در طول مسیر، نقاطی برای اثبات خودم داشته‌ام. فکر نمی‌کنم این حس هرگز از بین برود. این حس همیشه در DNA من خواهد بود، تا زمانی که بازنشسته شوم. همیشه دلیلی برای ثابت کردن اشتباه دیگران یا اثبات توانایی خودم وجود خواهد داشت.

کین با اشاره به سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا با تاتنهام در سال 2019 و باخت به لیورپول، از انگیزه خود برای جبران آن ناکامی نیز سخن گفت:

هر وقت به فینال یک رقابت می‌رسید و موفق نمی‌شوید، همیشه یک آتش درونی در شما می‌سوزد که به آنجا برگردید و یک قدم فراتر بروید.

هری کین در آکادمی آرسنال

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • عملیات ایران علیه اسراییل برای آمریکا عبرت‌آموز بود
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • ان‌بی‌سی؛ اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند