Web Analytics Made Easy - Statcounter

شراره میرعباسی رییس کانون پرورش فکری جوانان و نوجوانان شهرستان لاهیجان  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این کانون تنها  نماینده استان گیلان در این دوره بود که شایسته دریافت برترین ها به  عنوان مرکز ثابت برتر در بین ۳۱ کانون کشور شد.

وی افزود: براساس ارزیابی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور مرکز لاهیجان از استان گیلان در جمع مراکز برگزیده سال ۱۳۹۸قرار گرفت و شایسته دریافت نشان زرین مراکز برتر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین تجلیل از برترین های مراکز برتر و مربیان جهادگر پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کشور در تهران،  لوح سپاس محمدرضا جواهریان، معاون فرهنگی کانون کشور به نمایندگی همکاران این مجموعه‌ی فرهنگی به شراره میرعباسی، مربی مسوول کانون لاهیجان اهداشد.

ارزیابی کمی تعداد اعضای جدید و تمدیدی، شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، تعداد اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتاب‌داری، برنامه‌ریزی و عملکرد، کارآیی نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعامل برون‌سازمانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی،  هنری و ادبی، رعایت مسائل مالی از جمله شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور بود.

مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لاهیجان قبل از انقلاب اسلامی تاسیس شده است و مجموعه ای موفق در مسیر فعالیت های فرهنگی و هنری و ارایه خدمات به نسل آینده ساز به شمار می رود.

 شهرستان لاهیجان در ۴۰کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لاهیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لاهیجان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لاهیجان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اختصاص فضایی در بافت تاریخی برای دبیرخانه قصه گویی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل کانون استان یزد،  یزد را خاستگاه ادبیات کودک و نوجوان ایران و مهد مهدی آذر یزدی برشمرد و از قصه‌گویی به عنوان آسان‌ترین، ارزان ترین، در دسترس‌ترین و موثرترین ابزار تربیتی و پرورشی یاد کرد.   قوامی اضافه کرد: ۲۳ خرداد همزمان با روز ملی قصه‌گویی ایرانی از پوستر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رونمایی خواهد شد و این حرکت فرهنگی تا ۱۸ تیر، سالروز وفات دیر نیک اندیش استاد مهدی آذر یزدی و روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان ایران و سالروز ثبت جهانی یزد در یونسکو ادامه خواهد داشت.   رییس دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارنامه درخشان کانون استان یزد در حوزه قصه و قصه‌گویی، استقبال و حمایت مسئولان استانی، زادگاه پدر ادبیات کودکان و نوجوانان ایران و اولین شهر ثبت تاریخی جهان در ایران را از عوامل انتخاب یزد به عنوان " پایتخت قصه ایران" دانست و این مقوله را پیوست فرهنگی برای گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی عنوان کرد.     ارتباط با خواهر خوانده‌های یزد و ارسال فراخوان و جذب قصه گو از سایر کشور‌ها و هفته‌های دوستی کانون از دیگر موضوعات مطرح شده دراین نشست بود.     اعضای کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با استقبال از این پیشنهاد موضع خود را مثبت اعلام کردند و پیشنهاداتی نیز ارائه کردند.     فخرالسادات خامسی عضو شورای اسلامی شهر و کمیسیون گردشگری ضمن ابراز خرسندی از ایجاد چنین فرصتی اشاره کرد: اگر در هر حوزه‌ای کودکان را مرکز توجه قرار دهیم مسیر را درست انتخاب کرده ایم.     فاطمه زارع دیگر عضو شورا و نایب رییس کمیسیون گردشگری نیز از این فرصت برای آموزش‌های شهروندی و پیوست فرهنگی ثبت جهانی یزد یاد کرد و برای اختصاص فضایی مناسب در بافت تاریخی و گردشگری یزد پیشنهاداتی ارائه نمود.      

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • لزوم اختصاص فضایی در بافت تاریخی برای دبیرخانه قصه گویی