Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:55:31 GMT

زوم قدرتمند گلکسی S۲۰ اولترا دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۶۰۲

زوم قدرتمند گلکسی S۲۰ اولترا دردسرساز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل،  ویژگی زوم قدرتمند موبایل جدید سامسونگ کارشناسان امنیت سایبری را نگران کرده است.

ویژگی «اسپیس زوم» در موبایل های گلکسی S۲۰اولترا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به کاربران اجازه می دهد تا ۱۰۰ بار روی منطقه ای زوم کنند و همزمان کیفیت تصویر نیز حفظ می شود.

سامسونگ فناوری به کار رفته در این ویژگی را فاش نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کارشناسان معتقدند این ویژگی ترکیبی از «زوم اوپتیک هیبریدی» و «زوم رزولوشن» باشد.

در این میان کارشناسان بیم آن دارند که برخی افراد با سواستفاده از لنزهای قدرتمند از داخل خانه شهروندان عادی تصاویر و ویدئو ثبت کنند.

یکی از کارشناسان فناوری می گوید: قابلیت زوم دوربین در موبایل گلکسیS۲۰اولترا بسیار بالا و البته خطرناک است. جیک مور یکی از کارشناسان امنیت سایبری در این باره می گوید : همیشه احتمال دارد کسی برای مقاصد خرابکارانه مانند جاسوسی از خانه یا محل کار شهروندان از فاصله دور، از قابلیت های این موبایل سواستفاده کند.

 سامسونگ هفته گذشته سری گلکسی S۲۰ (شامل  گلکسی S۲۰، گلکسی S۲۰ پلاس و گلکسی S۲۰ اولترا) را در سانفرانسیسکو آمریکا رونمایی کرد.  پشت گلکسی S۲۰ اولترا یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲مگاپیکسلی و لنز تله فوتو۴۸ مگاپیکسلی همراه یک حسگر عمق وجود دارد.

کد خبر 4857765 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: سامسونگ موبایل امنیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ویروس کرونا نوآوری هوش مصنوعی شرکت دانش بنیان موبایل فناوری نانو تحقیقات علمی زیست فناوری فناوری فضایی اینترنت ربات گوگل گوشی هوشمند گلکسی S۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۲۸ بازی رئال مادرید و بارسلونا سانتر رافینیا را لامینه یامال به سمت دروازه فرستاد، توپ که به‌نظر می‌رسید از خط دروازه رد شده، با مهار ناقص آندری لونین به زمین برگشت اما بارسایی‌ها معتقد بودند توپ گل شده است.

با توجه به اینکه در لالیگا تکنولوژی خط دروازه وجود ندارد، داور بازی صحنه را به کمک VAR بررسی کرد و سپس تشخیص داد که توپ به‌طور کامل از خط رد نشده و ادعای بارسایی‌ها را رد کرد.

ایتورالده گونزالز، کارشناس داوری نشریه آاِس که به نتیجه رسید این صحنه جنجالی گل نیست، از نبود تکنولوژی کافی در بازی‌های لالیگا انتقاد کرد و گفت: «اگر لالیگا می‌خواهد شفافیت بیشتری انجام دهد، باید تصویری که با آن تصمیم گرفته توپ گل نشده را منتشر کند.»

او در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم چون توپ باید بیشتر از خط عبور کند اما این سومین گل شبح در این فصل است. فقط برای ۳ میلیون یورو ما نباید اینجا در مورد گل شدن یا نشدن توپ بحث کنیم. تکنولوژی کافی در این لیگ وجود ندارد. من می‌گویم، فقط تباس نیست که این تکنولوژی را نمی‌خواهد بلکه باشگاه‌ها هم نمی‌خواهند. لالیگا نمی‌خواهد در ازای تکنولوژی به فیفا هزینه‌ای پرداخت کند. این عجیب و شگفت‌انگیز است.»

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)