Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن متولی‌زاده روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اظهار داشت: در این راستا با اجرای سیاست های تشویقی برای مدیریت بار، ۳۵۰ میلیارد تومان به نفع مشترکان از جمله مردم و کشاورزان در قالب پاداش پرداخت شد.

وی اداه داد: در نتیجه همین سیاست های تشویقی از محل صادارت برق ۲ هزار میلیارد تومان بر درآمد صنعت برق کشور اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر اظهار داشت: هم اینک پوشش برق رسانی در کشور حدود ۱۰۰ درصد بوده و تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار کشور برق دار شدند این در حالیست که حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر در جهان از نعمت برق بی بهره اند.

متولی زاده ادامه داد: دنیا برای رسیدن به جایگاه ایران در زمینه تامین انرژی برق مورد نیاز مشترکان، سال ۲۰۵۰ را هدف گذاری کرده که این نشان از خدمات بزرگ صنعت برق ایران در کشور است.

وی گفت: تابستان امسال در نتیجه مجموعه اقدامات انجام شده و همکاری مشترکان، نه تنها خاموشی نداشتیم بلکه صادرات برق کشور نیز ۱.۲ برابر افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر ادامه داد: شرکت توانیر در بحران های طبیعی نیز پیشتاز است و در برف گیلان با وجود اینکه به ۸۵ درصد صنعت برق استان آسیب وارد شد اما در روز نخست ۶۶ درصد مشکل را رفع کرده و نسبت به احیای شبکه ها و تامین برق مردم اقدام کرد.

وی اضافه کرد: چنانچه برف سنگین گیلان در کانادا رخ می داد آنها به مدت ۹ روز با خاموشی مواجه می شدند اما با تلاش  فعالان در این مجموعه کمترین مشکل برای مردم به وجود آمد.

وی از مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برف همدان خواست مباحثی همچون «جی.آی.اس»، توسعه «کابل خودنگهدار» با وجود بالا بودن شمار درختان در همدان، کنترل پیک بار در تابستان آینده و هوشمند سازی کنتور ها تلاش کند.

در این آیین از خدمات محمد مهدی شهیدی قدردانی و شیرزاد جمشیدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.

برچسب‌ها همدان شرکت توانیر شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان شرکت توانیر شركت توزيع نيروی برق همدان شرکت توانیر شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد

 هاشم امینی در بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، بیان کرد: این ایستگاه روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال ساخت کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر اقدامات بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این بازدید معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد