Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان قطری از حضور یک مسئول صهیونیستی در یک کنفرانس بین‌المللی در پایتخت کشورشان بسیار خشمگین شدند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد مشارکت یک مسئول صهیونیستی در یک کنفرانس بین‌المللی در «دوحه» پایتخت قطر٬ خشم تعدادی از کاربران و فعالان قطری را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه هفته جاری٬ کنفرانس بین‌المللی حمایت از کودکان در دوحه با حضور «فرید ویندمان» مدیر اجرایی موسسه موسوم به «شورای داخلی اسرائیل برای کودکان » که به دعوت کمیته ناظر بر این کنفرانس وارد قطر شده بود برگزار شد.

گروه «جوانان قطری ضد عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی» در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «عادی‌سازی را تمام کنید» دعوت از یک مسئول صهیونیستی را که با وقاحت از کودکان حرف می‌زند؛ درحالی که رژیم اشغالگر آن همچنان به کشتار کودکان فلسطینی و تجاوز به حقوق آنها ادامه می‌دهد٬ محکوم کردند.

ادامه روند پرشتاب عادی‌سازی روابط با تل‌آویو؛ عبور رسمی هواپیمای اسرائیلی از آسمان سودان

 

کاربران همچنین عدم تعامل مثبت قطر با کمپین‌های ردکننده عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را نیز محکوم کردند.

«محمد شیب» فعال قطری در صفحه توییتری خود نوشت که چرا هیچ کس صدای کسانی که عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را رد می‌کنند نمی‌شنود؟ زیرا بیشتر حاکمان عرب خود را تسلیم صهیونیست‌ها کرده و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر را تحمیل می‌کنند.

«طه احمد» کاربر دیگر قطری نیز نوشت: کنفرانس حمایت از کودکان با حضور کسانی برگزار شد که کودکان را می‌کُشند! وی ادامه داد: سراسر تاریخ این رژیم غاصب و جنایتکار٬ تجاوز به زنان و کهنسالان و کودکان و کشتار آنهاست.

«خالد المری» یکی دیگر از کاربران قطری نیز گفت: فکر می‌کنم در طول دو سال یا کمتر از آن بیش از 10 هشتگ با مضمون محکومیت حضور صهیونیست‌ها در خاک کشورمان مطرح شده؛ اما کسی گوش نمی‌کند.

کاربران قطری پیش از این نیز مشارکت ورزشکاران نماینده رژیم صهیونیستی در هفدهمین دوره مسابقات جهانی دو و میدانی را که اکتبر گذشته در دوحه برگزار شد، محکوم کرده بودند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل اخبار "قطر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اخبار قطر اسرائیل اخبار قطر رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا قلاده صهیونیست ها را کشید/هشدار به دولت های حامی اشغالگران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: آمریکا، انگلیس و دست نشانده‌های آن‌ها در منطقه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عبور موشک‌ها و پهپادهای ما از آسمان کشورهای همسایه و رسیدن به سرزمین‌های اشغالی به کار بستند، اما موفق نشدند.

وی افزود: موشک‌های ما از گنبد آهنین، فلاخن و پیکان عبور کردند، از شهرها و پایگاه‌های هسته‌ای دشمن عبور کرده و پایگاه استراتژیک «نواتیم» را هدف قرار داده و منهدم کردند، در شب پاسخ از نیمه شب تا صبح آسمان رژیم صهیونیستی تحت سیطره و زیر چکمه‌های سربازان اسلام بود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه دشمن قدرت و عظمت ایران را فهمید، گفت: امریکائی ها به سرعت اعلام کردند، که ما قصد درگیری با ایران را نداریم، هدف رژیم صهیونیستی این بود، که آمریکا را به میدان بیاورد، اما آمریکا رسماً اعلام کرد، قصد درگیری با ایران را نداریم و قلاده صهیونیست‌ها به عنوان سگ وحشی را کشید، که مرتکب خطای دیگری نشود.

وی ادامه داد: دشمن فهمید اگر دست از پا خطا کند، این بار به جای صدها موشک پیشرفته پایگاه‌های غربی در منطقه آماج حمله قرار خواهند گرفت.

رضاپور عملیات وعده صادق را موجب خوشحالی همه مسلمانان جهان دانست و گفت: این عزت و عظمت به برکت خون شهدا و پایمردی این ملت به آنها داده شده است.

خطیب جمعه جوادآباد گفت: شورای امنیت تحت سیطره رژیم صهیونیستی حتی نتوانست یک بیانیه علیه ایران صادر کند، قطعاً این پیروزی بزرگ در همه زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آثار امیدبخشی خواهد داشت، البته ممکن است، این رژیم در حال مرگ خودسرانه مرتکب خطاهایی شود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد، تنها امید آمریکا و صهیونیست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی، جنگ رسانه‌ای است، گفت: ما در زمینه جنگ رسانه‌ای بی دفاع و ضعیف هستیم، باید مردم ما هوشیار باشند و تحت تأثیر تبلیغات دروغین دشمنان قرار نگیرند.

رضاپور از اجرای طرح «نور» در برابر هنجارشکنان قدردانی کرد و گفت: قریب به اتفاق بانوان مسلمان این کشور مؤمن و مقید به رعایت حجاب هستند، ممکن است، عده‌ای آگاهانه و یا بدون اطلاع فریب دشمنان را بخورند، اما وقتی پای دشمن در میان است، وظیفه حکومت اسلامی مقابله با مزدوران دشمن و هنجارشکنی است و امیدوارم همه دستگاه‌های موظف در این خصوص به وظیفه خود عمل کنند.

کد خبر 6082443

دیگر خبرها

  • جنگ غزه خطرناک‌ترین درگیری برای خبرنگاران از سال ۱۹۹۲ است
  • سپاه پاسداران: عملیات «وعده صادق» شکست ترمیم ناپذیری بر اشغالگران قدس تحمیل کرد
  • نابودی بزرگترین مرکز داروسازی نوار غزه به دست اشغالگران صهیونیست
  • گوترش از ارمنستان و آذربایجان خواست به مشخص‌ کردن مرزها ادامه دهند
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • امریکا قلاده صهیونیست ها را کشید/هشدار به دولت های حامی اشغالگران
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید