Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@07:06:33 GMT

فضلی: مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۷۱۶

فضلی: مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

وزیر کشور با بیان اینکه رای دادن از ساعت ۱۲ شب به بعد به دلیل شروع روز دیگر غیرقانونی است از مردم خواست فردا (جمعه) اول وقت برای رای دادن به حوزه‌های راگیری مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از سالن پشتیبانی الکترونیکی مستقر در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به روز رأی‌گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینجا محل فن آوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه‌های الکترونیکی ۵۵ هزار شعبه در ۲۰۸ حوزه ۳۱ استان را لحظه‌ای رصد می‌کند. اگر در هر حوزه‌ای اشکالی پیش بیاید از اینجا نظارت و دستورات لازم داده می‌شود. در شمارش آرا هم مرتب منعکس می‌شود.

وی افزود: با این مکانیسم در حوزه، احراز لحظه‌ای داریم امیدوارم در انتخابات بعدی هم به طور کامل داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: وزارت کشور، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا)، هیأت‌های اجرایی و نظارت تلاش می‌کنند تا فردا شاهد خلق حماسه باشکوهی باشیم.

فضلی خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم از اول وقت برای رأی دادن مراجعه کنند. در انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان اعلام کرد ۱۲ شب به بعد روز دیگر است و اگر انتخابات صورت بگیرد غیرقانونی است که درست است.

منبع: ایرنا

کد خبر 411367

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اراده ملت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت ادامه دارد.
انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه کشور به دور دوم کشیده شده که در ۸ حوزه از جمله آبادان به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
فهرست اسامی در حوزه‌های انتخابیه خوزستان که انتخابات به مرحله دوم راه یافته به این شرح است:
حوزه انتخابیه آبادان: جواد سعدون زاده، صادق کمائی، سید محمد مولوی، سید امیر موسوی
و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر: ابراهیم متینیان، امیرحسین نظری.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات