Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: ۳۰ درصد از معابر و خیابان‌های سطح شهرستان خلخال به همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی به طور کامل برف روبی شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

فرهاد عبدالعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه روز دوم اسفند ماه روز قرار داریم دستگاه‌های اجرایی و به ویژه امدادی استان اردبیل در تلاش هستند تا تمامی معابر و خیابان‌های منتهی به حوزه‌های اخذ رای پاک سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 30 درصد از معابر شهرستان خلخال به طور کامل برف روبی شد افزود: 30 درصد از معابر و خیابان‌های سطح شهرستان خلخال به همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی به طور کامل برف روبی شد و همچنین 70 درصد از کوچه‌ها نیز ساماندهی شده و برای عبور و تردد آماده است.

الزام تردد با زنجیرچرخ در جاده‌های استان اردبیل؛ محور خلخال-پونل تا اطلاع ثانوی مسدود استمحور خلخال-اسالم با سقوط بهمن بسته شد1500 واحد مسکونی شهرستان خلخال متحمل خسارت ش

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: بیش از 5 هزار سرویس کامیون برف از نقاط مختلف سطح شهرستان خلخال از شهرک‌های مسکونی در بلوار شهید مصطفی خمینی(ره) و سایر مناطق از جمله قاضیلر، خیابان ولیعصر و میادین همجوار و خیابان سی متری به طول 4 کیلومتر انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: هنوز با این حجم عملیات و حمایت‌های مدیریت بحران استان و شهرستان از شهرداری، حجم عظیمی از برف بر زمین باقی است.

گفتنی است، حجم برف در سطح شهرستان خلخال به شدت بالا بود و همچنین کولاک شدید نیز از همان ابتدای آغاز بارش برف به وقوع پیوسته بود به طوری در برخی از نقاط ارتفاع برف حتی به 4 متر نیز می‌رسید.

انتهای پیام/ 146/ز

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سطح شهرستان خلخال شهرستان خلخال درصد از معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن نورمحمدی اظهار کرد: سرشاخه کاری درختان گردو در ۵۰ هکتار از باغات گردوی شهرستان خلخال با تشکیل هشت اکیپ متخصص در بخش‌های مرکزی، خورش‌رستم و شاهرود از روزهای اخیر آغاز شده است.
وی بیان کرد: علاوه بر افزایش مقاومت درختان گردو در مقابل سرما و دیرگل دهی و برگ دهی درخت، افزایش محصول همراه با ارتقای سطح کیفیت تولید از جمله مزایای اجرای طرح سرشاخه کاری گردو است که توسط کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی همراه با آموزش باغداران اجرا می‌شود.
نورمحمدی افزایش تولید محصول گردو با مغز سفید، افزایش درصد مغز نسبت به پوست، یکنواختی محصول، بازار پسند بودن آن را از دیگر مزایای سرشاخه کاری درختان گردو عنوان کرد.
مدیر جهاد کشاورزی خلخال با بیان اینکه باغداران می‌توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهادکشاورزی بخش‌ها از مزایا و خدمات این طرح استفاده کنند، گفت: انتظار می رود با اجرای این طرح زمینه جوان‌سازی باغات گردو شهرستان فراهم شده و در آینده هم محصول یکنواخت و پربار و بدون آسیب از سرما تولید شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال اضافه کرد: با توجه به نیاز به اصلاح غالب باغات گردوی شهرستان خلخال از طریق پیوند سرشاخه کاری و کاشت نهال‌های اصلاح شده، تحقق اهداف ذکر شده نیاز به مساعدت مسئولین استانی برای تأمین اعتبار کافی از اعتبارات ملی یا سفر ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانیم:
سرشاخه کاری درختان گردو برای کاهش خسارت سرمازدگی
یکی از طرح‌های پیشگیرانه در برابر سرمازدگی باغات گردو سرشاخه کاری و استفاده از ارقام دیرگل ده و مقاوم در برابر سرما زدگی است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است