Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: برخلاف شایعات منتشرشده، تردد قطارها در تمام خطوط متروی تهران عادی و در جریان است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر توقف خدمت‌رسانی و قرنطینه ایستگاه مترو شوش به دلیل مشاهده فردی که احتمالا مبتلا به کرونا بوده است،‌ اظهار کرد: همانطور که پیش از این عنوان شده بود در ساعت 10 صبح امروز فردی که دچار بیماری بود در این ایستگاه مشاهده شد که بلافاصله به اطلاع اورژانس رسانده شد و مسافر به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرد اشاره شده مشکوک به ویروس کرونا بوده است یا خیر گفت: این فرد توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است و اظهارنظر درباره آن برعهده ما نیست و مسئولان بهداشت باید درباره این موضوع اظهارنظر کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پاسخ به این پرسش که آیا هم‌اکنون خدمت‌رسانی در ایستگاه شوش به دلیل مسئله اشاره شده متوقف شده است یا خیر گفت: پس از مشاهده فرد مشکوک برای دقایقی توقف در ایستگاه ممنوع شد اما پس از آن روند خدمت‌رسانی در ایستگاه مترو شوش ادامه دارد و هیچ مشکلی در این زمینه اعلام نشده است.

مدارس قم شنبه تعطیل شد/ تصمیم‌گیری درباره مدارسی که حوزه رأی‌گیری هستند با مناطق استراهکارهای پیشگیری از کرونا در‌ مدارس/ اردوهای دانش‌آموزی برگزار نشودپیشنهاد وزارت بهداشت برای کاهش موقت تردد در اماکن زیارتی و مذهبی قم

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به ورود واگن‌های چینی به خطوط مترو پایتخت گفت: ان‌شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله‌ واگن‌ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو به‌کارگیری کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران امروز در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با ورود واگن‌های چینی به پایتخت اظهار کرد: اصل و احیاء این قرارداد براساس توافقی که انجام و طی فرآیندی که شکل گرفت بدون همراهی دولت و شخص رئیس جمهور امکان نداشت که اتفاق بیفتد.

وی افزود: دستور ویژه رئیس جمهور و همراهی معاون اول و رئیس کل بانک مرکزی در این موضوع بسیار کمک کرد و این همراهی وجود داشت.

محمدخانی تصریح کرد: سخنگوی دولت هم به این موضوع اشاره کرد که که دولت در این موضوع راهبرد جدی دارد و پیگیر آن خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که این فرآیند سریع‌تر طی شود و در بدنه کارشناسی هم این مسیر سرعت بگیرد.

وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری

وی خاطرنشان کرد: این موضوع اگر هر چه سریع‌تر تمام  و فرآیند به مسیر اصلی قرارداد برگردد برای مردم تهران بهتر خواهد بود. ان‌شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله‌ واگن‌ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو