Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@12:34:39 GMT

باند سارقان مسلح در اهواز به دام پلیس افتادند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۸۱۱

باند سارقان مسلح در اهواز به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی نقاط شهر اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ محسن دالوند افزود: ماموران کلانتری ۲۴ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه باند پنج نفره سارقان منزل را شناسایی و ساعاتی پیش در اقدامی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم هستند، اموال سرقتی از قبیل شش دستگاه تلویزیون ال.ای.دی، لوازم برقی خانگی، یک دستگاه خودرو سمند سرقتی، چند حلقه زاپاس خودرو، دوچرخه، چند دستگاه گوشی موبایل و تبلت، دسته چک و مدارک هویتی و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۲۶ عدد فشنگ کشف شد.

به گفته او، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1354944

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت سرقت مسلحانه سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت:در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان ومسافران مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵ میلیارد ریال از حساب بانکی آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود:شاکیان در اظهارات ابتدایی خودشان بیان داشتند با توجه به اینکه از این کارت هیچ گونه تراکنش اینترنتی نداشته اند، از نحوه‌ی برداشت مبالغ از حساب خود بی اطلاع بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: درادامه روند رسیدگی به پرونده تشکیل شده، پرونده‌های متعدد دیگری نیز با عنوان مشابه در پلیس فتا شهرستان محمودآباد تشکیل شد.

او افزود:با توجه به تعدد پرونده‌های واصله و پیچیدگی موضوع، تیم کارشناسان پلیس فتا شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی کارشناسان استان لرستان تشکیل و با توجه به بررسی‌های تخصصی شبانه روزی یکی از متهمان پرونده در یکی از روستا‌های استان لرستان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان