Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:18:29 GMT

۱۲۷روستای آذربایجان غربی در برف گرفتار شده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۸۱۷

۱۲۷روستای آذربایجان غربی در برف گرفتار شده است

بصیر صادق‌پور گفت: بارش برف راه دسترسی به ۱۲۷ روستای استان آذربایجان غربی را بسته است.

«بصیر صادق‌پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان با اعلام این خبر گفت: بارش برف راه دسترسی به ۱۲۷ روستای استان آذربایجان غربی را بسته است و تلاش های شبانه روزی راه داری ها برای باز گشایی آنها همچنان ادامه دارد.

 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به بارش های چند روز اخیر عوامل راهداری با تلاشی بی وقفه در راستای بازگشایی راه های اصلی فرعی، نمک پاشی جاده ها و برف روبی ، موفق شده اند تمام راه های مواصلاتی اصلی را باز گشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ولی همچنان راه ارتباطی 127 روستا در استان مسدود است که تلاشگران در راه داری در حال باز گشایی هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه بارش برف در بیشتر شهرستان ها تردد را محدود کرده است، گفت: هم‌اکنون راه دسترسی به تعدادی از روستا ها که به‌طور عمده در شهرستان‌های سلماس، مهاباد، ارومیه، پیرانشهر و خوی قرار دارد، بسته است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش دمای هوا طی چند روز اخیر رانندگانی که در گردنه‌های برفگیر مناطق کوهستانی و راه‌های روستایی تردد دارند باید مراقب سقوط بهمن باشند.

 

صادق پور خاطرنشان کرد:رانندگان بدون مجهز بودن به زنجیر چرخ و لباس گرم به هیچ عنوان در جاده های استان تردد نکنند.

 

گفتنی است، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی امسال در قالب طرح زمستانی از طریق سامانه جامع ۱۴۱ آماده پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران در آذربایجان‌غربی است.

 

همچنین شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازگشایی راه های مواصلاتی بارش برف آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی