Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان قزوین افزود: خوشبختانه تخلفی که مسیر انتخابات را تغییر دهد گزارش نشد و از همان ابتدا داوطلبان و نامزدها قوانین را به خوبی رعایت کردند.

وی با بیان اینکه دلیل پایین بودن تخلفات به خاطر توجیه چهره به چهره مسؤولان اجرایی با نامزدها است، اظهار داشت: انصافا مردم به خوبی همراهی کردند و هواداران نامزدها نیز در تمامی مراسمات انتخاباتی با شور انتخاباتی از انجام هرگونه تخلف اجتناب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حبیبی تاکید کرد: پیش بینی می‌شود که مشارکت انتخاباتی مردم قزوین بالاتر از ادوار گذشته باشد که بهش قابل توجهی از این مسا کت را مدیون رسانه‌ها هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه هیچ کدام از راه‌های روستایی و شهری در استان قزوین مسدود نیست،گفت: تمامی راه‌های مواصلاتی استان باز است و مناطق مرتفع نیز ماشین آلات لازم برای بازگشایی احتمالی مسیرها در حالت آماده باش قرار دارد.

حبیبی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های آب، برق و گاز باید آمادگی خودشان را تا پایان انتخابات حفظ کنند و لازم است که از ظرفیت ارتش و سپاه در صورت لزوم استفاده شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ستاد انتخابات کشور استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج