Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:45:58 GMT

عملیات اجرایی شبکه پایاب سد گیوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۹۸۰

عملیات اجرایی شبکه پایاب سد گیوی آغاز شد

استاندار اردبیل گفت: عملیات احداث شبکه پایاب سد گیوی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۴ میلیون متر مکعب آب آغاز شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو  در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه پایاب سد گیوی اظهار داشت: عملیات احداث شبکه پایاب سد گیوی با ظرفیت ذخیره‌سازی 54 میلیون متر مکعب آب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای سد گیوی که ظرفیت ذخیره‌سازی 54 میلیون متر مکعب آب را دارد از سال 82 آغاز و در سال 96 تکمیل شد و به دلیل نبود شبکه پایاب چند سالی است بهره‌برداری از این سد به صورت جزئی انجام می‌شود.

تزریق فاینانس داخلی به سد گیوی؛ جاده گردشگری تعریف می‌شوداختصاص 212 میلیارد تومان اعتبار به پایاب سد گیوی قطعی شداردبیل | 186 میلیارد تومان برای پروژه سد گیوی هزینه شد؛ پایاب سد در مرحله واگذاری به پیمانکا

استاندار اردبیل بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه بین وزارت نیرو و دو بانک کشاورزی و سپه بیش از 220 میلیارد تومان به شبکه اصلی اختصاص داده شده و 80 میلیارد تومان همزمان برای شبکه‌های فرعی توسط جهاد کشاورزی هزینه می‌شود.

بهنام‌جو تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم منطقه به ایجاد صنایع علاوه بر کشاورزی و شرب حدود پنج میلیون متر مکعب آب برای توسعه صنعت منطقه اختصاص داده شده تا سرمایه گذاران بخش صنعت برای سرمایه گذاری در منطقه تشویق شوند.

وی افزود: با اجرای این شبکه بیش از 3 هزار هکتار از اراضی و باغات شهرستان کوثر به صورت مدرن و تحت فشار آبیاری می‌شود.

انتهای‌پیام/131/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون متر مکعب آب شبکه پایاب سد گیوی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان