Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:29:03 GMT

حضور در انتخابات مسیری برای امنیت جامعه است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۹۹۶

حضور در انتخابات مسیری برای امنیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری مهر، استاد حسین انصاریان با صدور پیامی ضمن دعوت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، حضور در انتخابات را مسیری مهم برای امنیت جامعه دانست.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد؛

هو المحبوب

بدیهی است که تعیین سرنوشت امور کشور، دغدغه‌ای برای مؤمنین است و شرکت در انتخابات قدمی است برای رسیدن به این مهم و مسیری است برای امنیت جامعه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه ضروری است دقت در انتخاب افرادی است که سرنوشت جامعه به آنان سپرده می‌شود که تقوای الهی و پرهیز از دنیاطلبی و تخصص و تعهد و پایبندی به فرامین پروردگار از شروط اصلی آن است.

بی‌شک توجه به این حقیقت که این انتخاب، مسئولیت شرعی برعهده مؤمنین خواهد داشت دقت کافی را نیازمند خواهد بود.

امیدوارم خداوند تبارک و تعالی همه ما را موفق به انجام تکالیف دینی و کسب رضایتش بنماید.

فقیر حسین انصاریان

کد خبر 4857887

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ حسین انصاریان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 گام دوم انقلاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی ایران کنفرانس بین المللی تمدن نوین اسلامی نشست علمی مجمع عالی حکمت اسلامی معرفی کتاب قرآن تمدن اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سردار سلیمانی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است