Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون چین گزارش کرد که وانگ یی وزیر خارجه چین در این اجلاس به مقام های این اتحادیه گفت که درزمینه اطلاع رسانی درباره کرونا با آنها از نزدیک همکاری خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد که ما درمبارزه با شیوع ویروس کرونا نه تنها از مردم خود بلکه از ملت های جهان حفاظت کردیم.

وزیر خارجه چین گفت که کشورش تلاش های زیادی برای مهار کرونا کرده و وقت آن فرا رسیده است که تبادلات تجاری و ارتباطات و مبادلات انسانی عادی از سرگرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانگ اذعان کرد که شیوع ویروس کرونا تاثیراتی بر اقتصاد چین داشته است اما این تاثیرات موقتی و محدود است.

او در مصاحبه مطبوعاتی با حضور وزیران خارجه ۱۰ کشور عضو آ سه آن گفت که موافقت کردیم تا همکاری های قویتری برای مهار کرونا داشته باشیم و درباره همه گیری بیماری اطلاع رسانی ها بیشتر خواهد شد.

وی افزود که چالش ها به فرصت ها تبدیل خواهد شد و همکاری های تجاری از سرگرفته می شود و تبادلات انسانی افزایش خواهد یافت.

او این مطلب را در شرایطی عنوان کرد که چین می گوید شمار مبتلایان جدید کرونا به پایین ترین میزان از روز ۲۳ ژانویه رسیده و تا امروز فقط ۳۹۴ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که ۳۶۰ مورد آن مربوط به کانون شیوع بیماری است.

آ سه آن دومین شریک بزرگ تجاری چین پس از اتحادیه اروپاست و محدودیت های مسافرتی آن باعث شده است تا برخی از طرح های چین درخصوص راه ابریشم جدید در اجرا با مشکل مواجه شود.

بیش از ۵۰ کشور و منطقه دنیا محدودیت های بسیار شدید مسافرتی برای اتباع چین در نظر گرفته اند که شامل ممنوعیت صدور روادید و ممنوعیت ورود است.

شمار پروازها بین چین و کشورهای آ سه آن در هفته به بیش از ۴هزار و ۵۰۰ هواپیما می رسد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا چین پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا چین ویروس کرونا اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا چین ویروس کرونا آ سه آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  این مراسم که با حضور سعدی پژوهان و در  انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ادامه دارد به صورت همزمان در قالب نشست‌های مجازی پژوهشگران ادبیات کهن دنبال می‌شود.

 انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویداد‌های مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار کرده است.

مهدی سربازی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود