Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا صبح امروز (پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸) آزمایشات از ابتلای دو مورد جدید در قم و یک مورد در اراک به کرووید ۱۹ حکایت دارد؛ هر سه بیمار تابعیت ایرانی داشته و فرد مبتلا در اراک نیز ساکن قم و از همکاران پزشک ماست؛ با احتساب این موارد تعداد مبتلایان کرووید ۱۹ تایید شده در کشور به پنج نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه امروز صبح نشست قرارگاه مقابله با کروناویروس با حضور وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه و ارتباط ویدیویی با روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد و موضوعاتی همچون ساختار پیشگیری، شناسایی و مدیریت این بیماری و همچنین آمادگی مراکز فوریت‌های پزشکی و تیم‌های واکنش سریع، آمادگی تخت‌های بیمارستانی، آموزش همگانی و پروتکل بهداشتی پیشنهادی برگزاری انتخابات دوم اسفند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیته روابط عمومی قرارگاه مقابله با کروناویروس، یادآور شد: با دستور وزیر بهداشت، مرخصی تمامی روسا و معاونین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تا اطلاع ثانوی لغو و مقرر شد که تمامی ماموریت‌های خارج از کشور نیز از دستور کار خارج شود.

جهانپور اضافه کرد: پیشنهاد محدود کردن موقت رفت و آمد به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد جمکران و سایر اماکن زیارتی و محل تجمع در شهر قم، ارائه شده و امیدواریم که با پیگیری و ابلاغ استانداری قم، این موضوع عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: توصیه وزارت بهداشت، لغو اردو‌های سیاحتی و زیارتی دانشجویی و دانش‌آموزی و همچنین لغو تمامی سمینار‌ها و همایش‌ها در شهر قم تا اطلاع ثانوی است و این موضوع به اطلاع نهاد‌های ذیربط رسیده است.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت درباره انتخابات دوم اسفند و برگزاری شکوهمند آن در سراسر کشور، گفت: ملاحظه خاصی در این زمینه وجود ندارد و پیشنهادات و توصیه‌های پیشگیرانه و بهداشتی برای برگزاری انتخابات در سراسر کشور و به ویژه حوزه انتخابیه قم، به اطلاع ستاد انتخابات کشور رسیده و وزارت کشور ضمن استقبال این موارد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت بهداشت پارسی خبر کرونا وزارت بهداشت سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز چهارشنبه هشتم فروردین در محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.در این جلسه که از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، دو پیش‌دستور و چهار دستور به بحث گذاشته خواهد شد.

«نطق رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در خصوص ارتقای اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی با تسهیل زمینه‌های مشارکت مردمی» و «ارائه گزارشی از اجرای برنامه قرآنی هم‌افزا در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵» دو پیش دستور این جلسه است.

همچنین چهار دستور این جلسه شامل «بررسی پیشنهاد تأسیس مرکز ملی ترجمه قرآن»، «بررسی پیشنهاد کمیسیون تبلیغ و ترویج نسبت به عضویت انجمن ملی قرآن در این کمیسیون»، «تعیین نفرات کمیته شناسایی اعضای حقیقی شورا» و «اصلاح اساسنامه صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی» است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

کد خبر 6063514 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • بازدید ۲ هزار و ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن زیارتی کردستان