Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور درباره ماجرای انتقال بیمار مبتلا به کرونا از قم به تهران که توسط رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر اعلام شد،  گفت: قبل از اینکه کرونا در قم تشخیص داده شود، برخی افراد خودشان به بیمارستان های تهران مراجعه کردند. در عین حال به طور کلی پنج مورد بیمار از قم به تهران منتقل شده بود، اما از زمانیکه تشخیص در قم قطعی شد، بیمارستان قم فعال شده و دیگر بیماران را منتقل نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماسک به اندازه کافی وجود دارد، گفت: البته برای افراد عادی استفاده از ماسک را توصیه نمی‌کنیم. ماسک را برای افرادی که در محل حضور دارند و یا افراد پرخطر بر اساس پروتکل‌ها در اختیارشان قرار می‌دهیم.

جهانپور درباره نحوه ابتلای پنج مورد قطعی کرونا، گفت: هنوز به طور دقیق نقشه اپیدمیولوژیک و منبع سرایت و انتقال مشخص نشده است.

وی درباره نحوه دفن دو موردی که براثر کرونا فوت کردند، نیز ادامه داد: مانند سایر موارد بیماری های عفونی که پروتکل دفن مشخصی دارند، افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند، بر اساس پروتکل بهداشتی مشخصی دفن می‌شوند و همکاران بهداشت محیط در مراکز بهداشتی استان‌ها و شهرستان‌ها نظارت می‌کنند .

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کروناویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری، با اشاره به تسهیل دسترسی بیمار به دارو با اجرای فروش اینترنتی دارو، افزود: در طول یک سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح، وقتی نسخه الکترونیکی برای بیمار تجویز و کد رهگیری ارسال شود، سامانه‌هایی در اختیار بیمار قرار می‌گیرد که محدوده‌ی جستجو و محل تحویل داروی مورد نیاز را انتخاب می‌شود.

مظهری با اشاره به مشمول شدن فروش اینترنتی دارو در حوزه سرپایی، افزود: در این سکوها حتی امکان ارتباط صوتی و تصویری بین مسئول فنی داروخانه با بیمار فراهم می‌شود تا در صورت نیاز برای مصرف دارو آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با اجرای این طرح سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

مظهری با بیان اینکه داروهایی که حمل آنها نیاز به شرایط ویژه (سرما) دارد مشمول این سرویس‌ها نمی‌شوند، گفت: برای بیماران خاص که داروهای بسیار حساس و گران‌قیمت مصرف می‌کنند با ورود نهادهای حاکمیتی و وزارت بهداشت، سرویس دهی متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 6083931 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت به دنبال افراد سالم است که بیمار نشوند
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • آیین‎نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود