Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:39:18 GMT

کوهپیمایان از صعود به ارتفاعات همدان خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۱۷۷

کوهپیمایان از صعود به ارتفاعات همدان خودداری کنند

علیرضا گوهری روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: روزهای پایانی هر هفته اوج کوهپیمایی در ارتفاعات استان به خصوص الوند را شاهد هستیم و توصیه ما خودداری از صعود در شرایط بارش برف و خطرهای ریزش بهمن است.

وی اضافه کرد: از صبح امروز با توجه به بارش برف، وزش باد شدید و کولاک را در ارتفاعات، ریزش بهمن در دالان های پرشیب و لغزنده بودن مسیرها شاهد هستیم و از کوهنوردان می خواهیم از صعود در وضعیت فعلی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری بیان کرد: البته از شدت سامانه بارشی طی فردا جمعه کاسته خواهد شد اما کولاک و خطر سقوط بهمن همچنان پابرجا است.

وی یادآور شد: گروه های کوهنوردی و طبیعت گردی حتی در صورت اصرار برای برگزاری برنامه های خود نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته و به هیچ عنوان قصد صعود به ارتفاعات و قله ها را نداشته باشند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان با اشاره به اینکه قانونی برای منع کوهنوردی وجود ندارد، گفت: برحسب وظیفه از طریق رسانه ها، شبکه های اجتماعی و ارتباط با گروه های کوهنوردی هشدارهای لازم اعلام شده است و امیدوارم شاهد حوادث دلخراش در این روزهای نامساعد جوی نباشیم.

ارتفاعات کوهستانی همدان در طول هفته شاهد صعود یک هزار کوهنورد و کوهپیما است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بارش برف شبکه های اجتماعی طبیعت وزش باد ارتفاعات انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد