Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرحسین کولیوند روز پنجشنبه در این نامه خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نوشت: با عنایت به بروز بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹، به آمبولانس‌های خصوصی تحت پوشش دانشگاه ابلاغ شود هرگونه انتقال بیماران مشکوک به این بیماری (شامل بیماران دارای علائم تنفسی) بدون هماهنگی با سازمان اورژانس کشور ممنوع است.

وی در این نامه بر ممنوعیت انتقال بیماران بین شهرها نیز تاکید کرد و نوشت: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، این بیماران توسط تیم‌های ویژه عملیاتی منتقل شوند و معاونان درمان نسبت به نظارت بر حسن انجام کار اقدام کرده و هرگونه تخلف را به اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جهت پیگیری گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هرگونه تخلف آمبولانس‌های خصوصی برخورد جدی خواهد شد.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت ایرنا صحت این نامه صادره از طرف سازمان اورژانس کشور را تایید کرد.

به گزارش ایرنا، شب گذشته ویدیویی مبنی بر انتقال یک بیمار مشکوک به کرونا توسط یک آمبولانس خصوصی در فضای مجازی منتشر شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور آمبولانس پیرحسین کولیوند پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور آمبولانس ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) در ساختمان وزارت اقتصاد آغاز شد.

به نقل از ایرنا در این مراسم «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابراهیم بازیان» سرپرست سازمان خصوصی سازی، «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، «علی خطیر» مدیرعامل استقلال، «مهدی محمدنبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال و «مصطفی زارعی» رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور دارند.

به گزارش ایرنا، اواخر فروردین سال ۱۴۰۳، سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898993

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس