Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامیفردا در ۱۲۳۴ شعب اخذ رای در استان برگزار می‌شود. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

حسین خوش‌اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با بیان اینکه زمینه برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و رقابتی در استان مهیاست، اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 7 صبح روز جمعه 2 اسفندماه در 1234 شعب اخذ رای در استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از یکهزار و 234 شعب اخذ رأی، 632 شعبه ثابت و 602 شعبه سیار است؛ افزود: بیش از 20 هزار نفر شامل نیروهای اجرایی، نظارت و حفاظت در امر برگزاری انتخابات در کردستان همکاری دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: براساس آمار ثبت احوال حدود 60 هزار نفر از یک میلیون و 200 هزار کردستانی واجد شرایط در انتخابات، رأی اولی هستند که انتظار می‌رود فردا قبل از همه، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی گفت: در حال حاضر 95 نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در پنج حوزه انتخابیه استان هستند که 8 نفر از آنان را بانوان بوده و یقیناً این قشر تأثیرگذار در مشارکت بالای انتخابات مؤثرند.

گزارش تسنیم از آخرین اخبار انتخابات| یک میلیون و 200 هزار کردستانی واجد شرایط در انتخاباتماموستا خالدی در گفت‌وگو با تسنیم: شرکت در انتخابات مکر و حیله دشمنان نظام را باطل می‌کند

خوش‌اقبال با بیان اینکه خوشبختانه در این چند روز تبلیغات کاندیداها «هیچ» مورد سوءامنیتی در استان نداشتیم، عنوان کرد: تمام امکانات و شرایط برگزاری انتخابات مطلوب در کردستان فراهم و هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت و ستاد انتخابات انجام شده تا هیچ فردی از رأی دادن محروم نماند.

وی تأکید کرد: از همه مردم استان انتظار می‌رود به‌دلیل شرایط آب و هوایی در ساعت‌های اولیه صبح فردا پای صندوق‌های رأی حاضر شده و زمان رأی دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: یقیناً مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردسنان همواره حماسه‌ساز بوده و در انتخابات دوم اسفندماه نیز، ضمن مشارکت بالا، با انتخاب اصلح خود نمایندگان کارآمد راهی مجلس و تودهنی محکمی به آمریکا و شایعه‌پراکنان خواهند داد.

خوش‌اقبال گفت: از همه مرد استان انتظار می‌رود با حضور و شرکت در انتخابات در راستای تداوم توسعه و پیشرفت کردستان سهیم و مشارکت کنند.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس