Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار واحد سیاسی پایگاه خبری صدای ایران ، نشست خبری فرج کمیجانی رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف برای ایران احزاب اصلاح‌طلب، محمد نیشابوری معاون ستاد و حجت الاسلام صابری نامزد لیست ائتلاف برای ایران در خبرگزاری فارس برگزار شد.

فرج کمیجانی رییس ستاد ائتلاف برای ایران در این نشست خبری اظهار داشت: ما اصلاح طلبان از یکسال پیش برای برگزاری انتخابات باشکوه وارد کار شدیم و برنامه کاملی را تهیه کردیم، اما بعد از اعلام نتایج صلاحیت‌ها ۲۱ حزب اصلاح طلب یک نفر هم در کل کشور نامزد نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شورای عالی اصلاح‌طلبان با توجه به رد صلاحیت احزاب اصلاح‌طلب اعلام کرد که لیست انتخاباتی نمی‌دهد و ما ۸ حزب اصلاح طلب که نامزد داشتیم برای معرفی نامزد‌ها با مردم ائتلاف جدیدی را شکل دادیم و یک برنامه کاملی برای مجلس آینده ارائه دادیم که دیروز رسانه‌ای شد.


وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که اصلاح‌طلبان آیا اقدامی برای رسیدن به لیست واحد با مجموعه حزب کارگزاران صورت داده‌اند؟ گفت: مذاکراتی قبل از بستن لیست صورت گرفت، اما حزب کارگزاران تاکید داشت که بنا دارند با عنوان حزب خود لیست انتخاباتی بدهند، اما آن لیستی که مدنظر ما ۸ حزب اصلاح‌طلب است لیست برای ایران است.


کمیجانی تاکید کرد: ما معتقدیم که عموم مردم تهران اصلاح‌طلب هستند و ما توقع داریم اکثر مردم تهران به اصلاح طلبان رای بدهند.

وی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره پاسخ جریان اصلاحات از وضعیت فعلی کشور با توجه به حمایت این جریان از حسن روحانی، گفت: دولت روحانی دولت اصلاحات نبوده است و ایشان بحث اعتدال و اصلاحات را با هم پیش بردند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبری الجزیره مبنی بر اینکه سیاست اصلاح‌طلبان در سیاست خارجی چیست؟ تصریح کرد: ما در این برهه از زمان فقط تنها حرفی که می‌توانیم بگوییم این است که ما دنبال تنش زدایی هستیم و اگر نمایندگان ما رای بیاورند تنش زدایی را پیگیری می‌کنیم، اما الان به دلیل رفتار‌های آمریکایی‌ها به دنبال مذاکره نیستیم.

رییس ستاد ائتلاف برای ایران در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد آقای خاتمی طی ویدیویی از لیستی حمایت کند یا نه؟ گفت: اصلی‌ترین مسئله آقای خاتمی اتحاد و وحدت مجموعه اصلاح‌طلبان است و، چون طیفی از اصلاح طلبان لیست ندادند و بخشی از اصلاح طلبان لیست دادند احتمالا از هیچ لیستی حمایت نمی‌کند؛ البته اگر بخواهد رای بدهد به مجموعه‌ای از این دو لیست رای می‌دهد، اما ما فکر می‌کنیم به افراد لیست ما بیشتر رای بدهد.

کمیجانی درباره عملکرد فراکسیون امید نیز گفت: فراکسیون امید از دل یک ائتلاف بیرون آمد. عملکرد فراکسیون امید با نگاه اصلاح‌طلبانه عملکرد مثبتی است .

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فرج کمیجانی صدای ایران خاتمی احزاب سیاسی مجلس 98 انتخابات مجلس ائتلاف برای ایران اصلاح طلبان اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 با محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور دیدار و گفتگو کرد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دیدار با دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از قوانین و مقررات مضر تولید است، افزود: ستاد تسهیل با جایگاه ویژه قانونی، قدرت و توان مقابله با مقررات و قوانین دست و پا گیر را دارد، لذا اگر مجمع کارآفرینان ایران به طور مثال ده چالش تولید را روی میز بگذارد ما آماده پرداخت به آن‌ها با هدف رفع چالش‌ها هستیم.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه ساختار و شرایط فعلی کشور منجر به جهش تولید نخواهد شد و نمی‌توان فقط بخش خصوصی را در این باره مخاطب قرار داد، گفت: بسیاری از مشکلات و چالش‌های تولید در بخش‌های دولتی متمرکز شده است و به همین خاطر، همواره به جای رفع چالش به چالش‌های موجود افزوده می‌شود.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران نیز در این دیدار با پیشنهاد برگزاری جلسات ستاد تسهیل درخصوص پیشران‌های مولد بخش خصوصی در مجمع کارآفرینان ایران گفت: همه اعضای مجمع کارآفرینان ایران صد در صد از بخش خصوصی هستند. در واقع ما یک نهاد واسطه گر هستیم که با همزبانی بیشتر می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را از بین ببریم.

حمیدرضا غزنوی با تاکید براینکه به دلیل تاثیرگذاری باید به پیشران‌های مولد توجه ویژه‌ای شود و حتی خط سبزی برای آن‌ها طراحی شود، افزود: فقدان سند سیاست صنعتی در کشور یکی از چالش‌های مهم تولید است و بدون شک عدم توجه به مزیت‌های رقابتی و گسترش آن در اقتصاد کشور و استفاده از مزیت‌های فعالیت پیشران‌های اقتصادی در داخل و خارج از کشور، ناشی از بی توجهی به سیاست‌های صنعتی در کشور است.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران همچنین در پایان تاکید کرد: مجمع کارآفرینان ایران در سطح کارشناسی همواره آماده همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟